ja en helemaal zo vlak voor de vakantie, als het allemaal maar op tijd gebeurt, als het wel doorgaat moet ik ook nog opvang enzo regelen
ik ga er ook weer vandoor, ik zit nu in de computerkamer maar daar slaapt Sebastiaan ook en die krijgt zo zijn laatste fles. Slaap lekker wie er nog is/komt!!
misschien helpt het als je zelf er actief achteraan zit.....zeker omdat je idd ook nog opvang moet regelen, dat kun je ook niet pas een dag van te voren doen
Sorry dat ik nog even inbreek. Kreeg net van Niels een telefoontje dat er waarschijnlijk een Boeing gechrashed is bij Haarlem! Zojuist gebeurd, weet verder nog niet hoe of wat, ik hou jullie op de hoogte.............
Krijg net te horen dat het toestel toch nog veilig heeft kunnen landen maar dat er wel heftige rookontwikkeling is. Pffffft gelukkig geen echte chrash zoals 25 februari vorige jaar. Nu ga ik echt naar bed.
he dames, Alles goed hier? Zag mooie foto's van Esmee en Maureen. Verder niet veel bijgelezen. sorry. Hier loopt eht ff neit helemaal. Ik heb erg veel buikpijn en ga morgen maar ff de vk bellen want het is nu echt dagelijks en soms gewoon neit uit te houden. Tijd voor actie dus maar.
was er weer even. Sebastiaan dronk weer zijn fles niet leeg, plus hoge koorts en voelde dat het bij de luchtwegen ook niet lekker zat dus toch maar de HAP gebeld, Jos is er met Sebastiaan heen gegaan en nu zijn ze foto's aan het maken van zijn longen.. en Jos zei al dat de kans er inzit dat hij drie dagen in het ziekenhuis moet blijven. Hoop het toch niet, arm klein mannetje. Voel me nu zo stom dat ik niet eerder heen ben gegaan.. en ook zo machteloos vanaf hier.
net met Jos gebeld en Sebastiaan heeft een longontsteking en moet nu een week in het ziekenhuis blijven..
@lisette, dikke Knuffel voor jullie. zielig voor sebastiaan zeg, maar hier kan jij niks aan doen hoor! kan je het allemaal regelen met opvang voor isabella enzo? weet hoe rot het is om zo'n kleintje in het ziekenhuis te hebben. nogmaals dikke Knuffel... hier redelijke nacht gehad. Esmée is gelukkig gaan slapen gisteravond. ben er nog 2 keer geweest. werd ze vanmorgen 6 uur huilend wakker, komt christian op haar kamer, ligt ze op de grond voor de schommelstoel... gek kind... vandaag lekker op vakantie. het is een uurtje vanaf jullie senn. ken je het park? ik weet niet of er internet is op het park, maar als er echt iets gebeurt, hoor of lees ik het wel via sms.
Lisette rot zeg dat hij nu een week moet blijven (al is hij wel in goede handen). En je moet jezelf niet schuldig voelen hoor!! Nou jullie raden nooit wie er gister om een uur of 12 snachts in de tuin stond? Juist, de kat! Wij helemaal gelukkig uiteraard. Jammergenoeg heeft ie alleen de hele nacht lopen janken en miauwen Toen hadden we zoiets van kom dan maar bij ons in bed. Heeft ie in ons bed lopen plassen (over mijn been heen blegh):x Maar bijna alles zit nog ingepakt dus kon geen schoon laken vinden (om 4 uur snachts met een slaperige kop weet ik echt niet in welke doos van de 20 die lakens zitten). Uiteindelijk 2 bedovertrekken gevonden en die dus maar even als laken en deken gebruikt. Ik baal echt als een stekker want ik krijg dus vanmiddag pas de wasmachine Net hem ff naar buiten gedaan en Indi weet niet wat ze meemaakt haha. Staat ze voor de tuindeur met haar vingertje: '' Taaaawooo, kom maa binnen. Kom, kom''
Kwebbels (Goh gaat leuk zo ) Lekker.. gelukkig is je kat terug, maar in bed plassen is niet echt super BAH... Misschien ff goed uitspoelen? En als je dr 20 hebt, kan je die ene misschien ook nog wel missen
zo, net even het HELE topic teruggelezen, haha @lisette, veel sterkte voor jullie, hoop dat sebastiaan snel opknapt en weer naar huis mag! en niet jezelf voor je kop slaan, je kan niet alles vooruit zien en weten. Je bent toch gegaan met hem (of Jos dan) en er zou waarschijnlijk toch hetzelfde uit zijn gekomen als je een dag eerder was gegaan @kk fijne vakantie @kwebbels, fijn zo'n piespoes! Heb er ook zo een in huis, die mijn dekbed ook heerlijk onderzeek (meerdere malen )nu mag die niet meer naar boven hoor... is ook zo rot wassen (althans wij hebben een 2 persoonsdekbed die niet in de wasmiachine past... feeest @an, hoe gaat het met jou?? @ senn, schrok al van dat vliegtuig, dacht wat heb ik nou gemist???? @ ramoontje, al wat verzonnen wat je schoonmaakster kan doen?? hihi je mag er ook hierheen doorsturen hoor als je niks meer weet! @ iedereen, sorry de rest van de 8 blz zijn niet blijven hangen, oops! Hier alles goed...nog geen beebje... wel kramp gister, maar niks wat doorzet. Jur nu bij opvang dus alleen thuis... even benieuwd trouwens, voor de mama's met meerdere kids... Bij jurbegon de bevalling met brekende vliezen... wat is de kans dat dat bij de 2de weer op die manier start??? (vond het wel een fijne start, weet je tenminste waar je aan toe bent haha)