We hebben heerlijk gebbqd, ware het niet dat Niels zo ontzettend laat terug was om de buren van het vliegveld te halen dat hij pas om 18.10u thuis was. Ik vond het echt heel vervelend.
Hier een beroerde nacht gehad. Heb de klok van 1.45 uur nog gezien en daarna werd ik van de wekker van Niels wakker die om 5.30 uur afging. De kids hebben verder prima geslapen dus het lag echt aan mijzelf. Karsten en Nikita zijn nu de Teletubbies aan het kijken en daarna gaan ze in bad samen.
Pat heeft het idd veel beter naar zijn zin en veel meer aard hier in het huis! En de jongens hebben het idd prima naar hun zin, en ik ook uiteraard . Komt allemaal goed (en op zich is de afstand wel groter naar mijn ouders, maar qua tijd is het ongeveer net zo ver )
Oei, wat zullen jullie alle 2 geschrokken zijn. Hopelijk gebruikt ze d'r handje vandaag weer een beetje beter! Dikke knuffel voor jullie!
nou valt mee! hij was voor het eerst in dagen niet wakker geworden dus toch goede indruk geweest!! wel wilde hij niet GAAN slapen. was even huilen en normaal gaat hij graag slapen. nou ja miss niet alleen durven zijn
Het is iid mooi weer. Ik neem ze straks lopend mee naar school om Maarit te halen dus ik mag wel bijtijds vertrekken.
nee we hadden een upgrade naar een loggia kamer 1ste verdieping, maar die deuren knallen ook zo hard dicht .