Juli 2008 mama's (deel 7)!

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 6 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ooohh ik zit zo lekker lui op onze bank. En dat terwijl ik eigenlijk vroeg naar bed wilde gaan. Heb afgelopen nacht echt een rotnacht gehad. Veel wakker enz...:x Gelukkig heb ik morgen vrij. Hebben vandaag de wedstrijd in onze assistentenkamer bekeken. De artsen kwamen tussendoor ook ff spieken:D Wij, de assistentes, hadden allemaal oranje rokjes aan (van die hawai rokjes weet je wel):D Was ook opvallend rustig aan de telefoon tijdens de wedstrijd.

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    en toen de wedstrijd afgelopen was zeker rood gloeiend ;)

3. kwebbels

In de pauze was het opeens erg druk:D We hebben 'sochtends wat harder doorgelopen zodat we smiddags niet veel meer te doen hadden8)

Nou ik ga nog ff in huis rommelen en dan ga ik lekker slapen !! Weltrusten.

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Hier een heerlijke nacht gehad, hoofdpijn is gelukkig weer helemaal over!
    Ben net al lekker bezig geweest met het invullen van mijn zwangerschapsdagboek. Wilde even wachten tot we zeker wisten hoe ver ik ben en of het nog goed zat...dus nu durfde ik eindelijk te beginnen.
    Net ook de echofoto doorgemaild naar de chocoladewinkel, dus ben benieuwd of het gaat lukken om de foto op chocola te verwerken. Zijn natuurlijk best donkere kleuren, dus weet niet zeker of het mooi wordt. Maar dat horen we vast wel!

Arinde ligt nog lekker te slapen, dus had ik even tijd voor mezelf;)

Vandaag lekker een dagje in huis rommelen, beetje schoonmaken, boodschappen doen enzo...en lekker van het heerlijke weer genieten.

5. fijn dat echo goed was en dat je er weer een krijgt:D
    wel grappig dat we liever de datum aan zouden passen dan te laat lopen, het resultaat en de 'komdatum'blijft gelijk;)

6. hoop dat hij snel opknapt!
    lief hoor van isabella

7. auw!! wat voor een bed ga je nu halen??
    praat zij al helemaal in zinnen?;) Jurre noemt het T-kijken:)
    en de teetub (teletubbies) noebumba enzo...mt hij alleen als hij ze ziet. Net als

8. kwebbels

Goedemorgen! Hier een lekker nachtje gehad. Werd samen om 8 uur wakker met Indi:) Ze is alleen weer lekker aan het peuterpuberen...Legt ze de beker onder de bank, gaat ze keihard huilen omdat ze beker wil:( Zit ze in de kinderstoel, wil ze op de bank. Gaat ze weer janken omdat ze in de kinderstoel wil.:x En zo zijn het de hele tijd van die dingen. En als ze haar zin niet krijgt dan gaat ze met haar beker gooien, of met haar pop (en dan vervolgens weer janken omdat ze de pop of beker wil hebben, terwijl ze hem zo kan pakken:() Maar eens zien hoe de dag zich verder ontwikkelt. Heb haar al wel even straf gegeven door dit gedoe. Toen zei ze keurig ''Solly mama'' en nu zit ze rustig teletubbies te kijken (voor hoelang het duurt haha).

Rensie: Indi praat al eigenlijk in zinnen ja! Niet altijd volledige zinnen hoor maar ze is goed op weg. Ze kan nu ook een liedje zingen van 4 zinnen wat ze op het kinderdagverblij heeft geleerd.

Olifantje in het bos
    laa ju mama nie (meer) los
    Anners kijg je pijjjt (anders krijg je heel veel spijt)
    en raak weg kijt (en dan raak je de weg nog kwijt)

Die moet ik al de hele week aanhoren:D En mama zingt uiteraard luidruchtig mee:D

Oh ja tellen gaat ook al heel goed! Had een telraam en we zijn daar heel actief mee bezig. Als ze nu bijvoorbeeld de trap of iets oploopt dan begint ze dus te tellen 123 kan ze achter elkaar en 567. Nou doet ze ook vaak verkeerd maar toch ook keren dat ze op de juiste manier telt. :)

9. pfff.. het zit jullie niet mee zeg... weten ze nog steeds geen oorzaak dan?

10. Zo, was ik weer ff..

Gister eerste werkdag gehad.. Nou, ze kon niet merken dat ik er 2 jaar uit ben geweest :D
    Was erg leuk, maar was ook erg blij toen ik de kids en papa weer terug zag! De meiden hebben zich prima vermaakt bij de gastouder.. Heerlijk geslapen enz.. Gewoon in ritme gebleven! Heerlijk! ! ! Ben echt super blij!
    Vandaag dagje vrij en morgen weer werken.. Dan is Christian weer de hele dag bij ze.. Heerlijk!

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het vanmorgen gegaan met Indi? Is ze al weer wat beter in haar doen?
    Hier ook een dametje wat aardig aan het uitproberen is. Gelukkig niet steeds aan het huilen, maar alles net even anders dan dat mama wil en zegt en dan vanuit haar ooghoeken kijken: wat zal mama zeggen/doen???:(GRRRR...ben ook blij dat ze even op bed ligt nu.

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je eerste werkdag zo goed is bevallen en dat hun ook tevreden zijn!
    Lekker idee hoor, dat het zo goed gaat bij de gastouder en ze lekker in hun eigen ritme blijven!
    Ik denk dat je er veel plezier aan gaat krijgen, dat je weer lekker aan het werk bent!

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rustig hier vandaag...
    Dacht dat het lekker weer zou worden, maar hier is het nog steeds heel erg bewolkt en nog best koud ook. Hoop dat het vanmiddag nog een beetje opklaart, want zo is er weinig aan;)
    VK belde net om afspraak te maken voor de echo...donderdag over 2 weken...net een dagje voor we op vakantie gaan...kunnen we dan nog even genieten:)
    Ga nu nog even voor school een notulen uitwerken en dan nog even strijken;)

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    hey meiden

hier ben ik weer. eindelijk heb ik internet en kan ik weer een beetje sociaal doen haha. voelde me echt ff afgesloten van de hele buitenwereld, haha

hier gaat t redelijk vannacht goed geslapen maar daardoor vandaag extra moe. ga dan ook na dit berichtje ff mijn bed opzoeken(zit er nu heel illegaal naast:p )
    hier nog steeds baby on board maar merk wel dat mijn buikje vandaag weer erg onrustig aan t worden is en krijg pas om 18.00 uur mijn medicijnen tegen de wee-en. vanavond komt jeroen langs en gaan we ff potje monopoly spelen als afleiding.
    had in mijn mailbox ook de fotos gezien van nikita en zag duidelijk dat ze t erg naar haar zin heeft bij senn. al mis ik haar natuurlijk vreselijk, dit is wel de beste oplossing voor haar ffies:)

gisteren op de couveuse afdeling mogen kijken waar hij terrecht komt als hij geboren wordt en ik moet zeggen dat t me wel gerust heeft gesteld. zo kon ik met eigen ogen zien waar hij staks allemaal mee te maken krijgt op de afd en hoef dan achteraf niet te schrikken van alle draden en monitor dingen. dus daar ben ik blij om. in totaal hebben we vandaag 1 week gewonnen en in mijn ogen is dat natuurlijk alweer een hele overwinning en hoop dan ook dat ik weer 34 weken ook voorbij mag komen al verwachten de arsten niet dat dat gaat lukken;) we gaan t merken he,

nou ik kom snel weer langs nu dat ook kan met mijn toegang hier tot mt i-net en kan vanaf nu ook op de hoogte blijven van t leventje hier in deze topic

misschien tot straks of vanavond en anders tot morgen;)

15. hey susanne.

fijn dat nikita het zo naar haar zin heeft. en wat goed dat je mannetje alweer een weekje langer zit!

leuk ook dat je internet hebt nu, zodat je ff wat te doen hebt..

dikke knuffel vanaf hier en de duimen worden al blauw van het duimen voor je mannetje

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om weer wat van je te horen Suus!
    En inderdaad al weer een weekje gewonnen! Hopelijk komt er nog een weekje bij.

Kan me voorstellen dat je blij bent dat je weer online kunt komen, anders zullen de dagen wel erg lang duren!!!

Het beste ermee!

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, de strijk is weer gedaan. Was een hele berg dit keer:$ Maar het ligt weer allemaal netjes in de kast.
    Arinde is inmiddels ook aan het wakker worden geloof ik. Gaan we zo nog even langs school om de vaderdagcadeautjes op te halen (kan ik ze vanavond inpakken), dan nog even langs de bieb en nog even boodschappen doen.
    Vanavond komt mannetje weer niet thuis, dus ga ik thuis maar even de vaderdagcadeautjes inpakken. Had het anders op school willen doen, maar dat gaat dus niet vanavond. Nou ja, dan morgen maar weer even langs school rijden om ze daar weer af te leveren;)

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Susanne: Fijn dat het redelijk gaat met je en dat je wat gerustgesteld bent. Hoop dat hij nog zo lang mogelijk blijft zitten.

KK: Fijn dat je het naar je zin hebt op werk :D

Verder weet ik het al niet meer :)

Wat geven jullie je kind voor hun verjaardag?

19. kwebbels

Nou niet echt moet ik zeggen. Ik ben met haar gaan wandelen en boodschappen gaan doen. In de supermarkt mocht ze zelf, met een kinderwinkelwagentje, de boodschapjes erin doen. Dat ging prima. Toen we thuis kwamen werd ze steeds een beetje chagarijniger. TOen heb ik haar naar bed gedaan en toen werd ze me toch een partij chaggi wakker:( Ze was wakker maar gilde ´´Laaaapie doen´´. Maar als ik haar weer in bed legde begon ze weer te krijsen. Echt zo´n (irritant) spelletje dus. Na een half uur was ze eindelijk een beetje stil en ben ik maar weer met haar gaan wandelen...;) Tot net dus en nu is ze weer vrolijk. Ze zit heeerlijk aardbeitjes te eten.

20. kwebbels

Hey Susanne! Fijn dat je weer internet hebt zeg! Hopen dat ukkie nog ff blijft zitten! Heb je verder geen ontsluiting erbij gekregen?

Deel Deze Pagina