Juli 2008 mama's (deel 7)!

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 6 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Deze fiets:

En heb jij al ideeen?

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Die is mooi Kwebbels :)

Ik wou voor W een loopfiets, die krijgt hij dan van mijn ouders, maar ik kan er geen vinden voor zijn lengte, tenminste, ik weet niet waar ik moet kijken :( daarom vraag ik even wat jullie geven.

Ik weet niet of W echt op een driewieler gaat fietsen...

Van ons krijgt hij een springkussen :D kan hij mooi klimmen en springen in de tuin ;) en hij heeft al een water speelbak gekregen van ons, vond het zonde om daarmee te wachten tot zijn verjaardag.

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    laat je duimen maar ff overnemen hoor. straks moet je je nog ziekmelden van je werk omdat je duimen zo beurs zijn;)
    ja ik vindt t ook zeker tof dat t internet er nu eindelijk is. tot 28 juni heb ik toegang dus hopelijk heb ik t dan niet meer nodig.

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    dat willen ze niet bekijken/ bevoelen:) want mijn baarmoeder is op t moment zo gevoelig dat dat net t zetje kan geven wat de bevalling op wekt. denk dat ze eind van t weekend gaan kijken hoe en wat en dan zal ik t wel horen of zien.;) aan de ene kant ben ik er ook benieuwd naar maar aan de andere kant wil ik t ook niet weten, beetje dubbel dus

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    ik had de kadotjes voor nikita al ingekocht(toevallig op de dag dat ik werd opgenomen) en nu is t alleen wachten welke ze krijgt voor de geboorte en welke voor haar verjaardag.

ik heb een muziekrups gekocht met allerlei leer dingen erin met muziek en een stofzuigertje gekocht voor haar. ze vindt onze stofzuiger geweldig en wilt altijd helpen zuigen maar dat kan niet altijd dus dan kan ze met haar eigen stofzuigertje helpen schoonmaken straks. ;)

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    De muziekrups ken ik niet en zo'n stofzuigertje is ook leuk inderdaad, W helpt ook altijd mee hier ;)

En wat vragen jullie voor jullie zoon/dochter? Ik krijg nu allemaal vragen, maar ik weet het even niet meer. Dan gaat het om de kleinere bedragen zeg maar.

7. kwebbels

Bloem ik vind het ook lastig om een lijstje te maken met cadeautjes voor Indi. Volgens mij krijgt ze van mijn ouders een zandbak, aan mijn vriendin heb ik een mooi sieradendoosje gevraagd voor haar haarspulletjes. Maar dat lijkt me voor W niet nodig haha:D Ik denk dat ik geld vraag. Ik heb bij de ikea een heel mooi keukentje gezien.8) Maar aan de andere kant...Geld is ook weer niet zo leuk voor een kindje....Ik ben er dus nog niet echt uit;)

8. (Loop) Fietsen

en deze is vanaf 2 jaar (of 90 cm)

Loopfiets Puky LR 1Br

9. pffff... hier ook een puberende peuter ... word er gewoon een beetje moe van zeg! en dan maureen ook nog eens af en toe... grrr... ben blij als het bedtijd is.. :D

10. kwebbels

Wat krijgt Esmée voor haar verjaardag?

11. kwebbels

;) Ik weet hoe je je voelt meis :D

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    voor de rest laten we t nu ff voor wat t is omdat we nu ff onze kop ergens anders voor nodig hebben. straks als t allemaal wat rustiger is gaan we wel nadenken wat we voor nikita willen vragen. de meeste hebben toch al wel in gedachte wat ze willen kopen he

13. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ja idd, jullie hebben wel wat anders om over na te denken ;)

Maar nee, hier hebben ze niks in gedachte en krijg ik allemaal vragen wat ze kunnen kopen.

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Kwebbels: Een sieraden doosje voor haarspeltjes doe ik Wessel maar niet aan ;) :D

KK: Die van puky heb ik ook net gevonden, denk dat het daar dan 1 van wordt. Wat geven jullie?

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    hmm handig, ik heb nog die vragen niet gehad gelukkig. maar t komt vast goed. nikita is pas over een maand jarig en dan is de baby vast wel de wijde wereld aan t verkennen en waarschijnlijk ook net thuis uit t ziekenhuis

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.827
    881
    113
    Noord Holland
    oja bloem ik had begrepen van senn dat je zwanger bent he:D

gefeliciteerd meid

en kk. jij nog gefeliciteerd met je verjaardag... leuke dag gehad??

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmmm....niet echt een lekker daggie dus. Nadeel van zo'n dag vind ik dat op een bepaald moment je eigen geduld er ook niet beter op word (bij mij dan in ieder geval). En dan wordt het eigenlijk alleen maar erger:(

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van ons krijgt Arinde het familiehuis van duplo. Van de opa's en oma's een keukentje.
    En een loopfiets....ik zou hem wel meenemen om te passen, dan weet je zeker dat het past. Die van de Kruidvat is voor Arinde in ieder geval nog veel te groot.

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, hier ligt er eentje op bed. Hoop dat ze het goed vind, want is nu nog een beetje aan het sputteren. Maar ja...wordt vanzelf een keer stil:)
    Ga zo even de badkamer opruimen van het badderen van Arinde en dan nog de keuken even opruimen en daarna snel aan de slag met de vaderdagcadeautjes inpakken. Hoop dat ik het afkrijg, maar vrees van niet. VOlgens mij is het wel erg veel werk. En mn collega is vandaag jarig, dus ja, die kan ik moeilijk vragen mee te helpen;)

Deel Deze Pagina