is het trouwens erg als mika wat lavendel binnen krijgt? Hij was buiten aant spelen en kwam naar binnen met een stukje lavendel en zei ham, betekend dus dat hij wat gegeten had en er zaten nog kleine stukjes in zijn mond en rook ook erg naar lavendel, kan het nl nergens terug vinden. Heb hem wat ranja laten drinken. Iemand die weet of het kwaad kan
Vanavond heeft ze wel aardig gegeten van de stamppot andijvie, daar is ze dol op Haar pap wilde ze niet, nou ja, dan maar niet hoor. En ze ligt nu in bed te kletsen, met 39,1. Het wordt dus wel wat lager, maar we zijn er nog niet.
Inderdaad balen van de pc's zeg...kan me voorstellen dat dat frustrerend werkt Fijn dat die teamleider zo goed zijn best voor je doet! Ben benieuwd of hij wat voor elkaar krijgt!!!
Volgens mij kan dat geen kwaad hoor, lavendel wordt ook gebruikt als kruid dus moet kunnen Heb je in de kruidvatfolder de loopfiets gezien, die ze nu in de aanbieding hebben? Je zocht er toch een voor Mika? Ziet er erg leuk uit, voor 30 euro!
Zo, vandaag wel lekker dagje gehad. Vanmorgen wat was weggewerkt, kamer gestoft/gezogen en de wc gesopt. Daarna kwam vriendin met haar dochter. En vanmiddag toen Arinde op bed lag heb ik flink wat voor school kunnen doen. Allemaal administratie op de pc, zodat ik straks aan het eind van het jaar alle gegevens weer compleet heb van de kinderen. Zie net dat ik vandaag over 3 weken al mijn laatste werkdag heb voor de zomervakantie. Wat gaat het hard!!!!! Over 3,5 week gaan we dus lekker al op vakantie, heerlijk!!!!
goedenavond! Esther bedankt voor je aanbod, je mag zowiezo wel een keer langskomen hoor, maar op het moment krijgen we gelukkig genoeg hulp. Morgen gaat Isabella naar Jos zijn ene broer en donderdag naar de andere zodat Jos toch nog wel wat kan werken. Wel erg leuk ziet ze haar neefjes en nichtjes ook nog een keer. Hier gaat het echt de goede kant op!!! Infuus hebben ze vanochtend al laag gezet omdat hij dus nog steeds niet wou drinken, daardoor is hij nu zelf weer gaan drinken en heeft net om zes uur een fles op van 180!!! Er zit nog wel veel vocht vast, maar ja hij ligt hier ook nog maar twee dagen.. (moet in totaal ongeveer zeven, heel de antibioticakuur afmaken)
kan me het niet voorstellen, volgens mij is het ook een kruid, en geen plant. Die word volgens mij wel vaker gebruikt voor eten en shampoos enzo. Maar als je het echt niet vertrouwt zou ik even bellen.
Beterschap voor arinde. Lekker vooruitzicht. Wij gaan over twee maand pas, maar ben ik nu wel blij mee, kan Sebas weer lekker aansterken.
Dan heb je al te weinig te doen op een dag, en dan ook nog de p.c. stuk.. dan word het volgens mij helemaal saai. Super dat de teamleider er zo druk mee bezig is!! Hoop voor je dat het wat word!
Ik ga dr ook weer vandoor, even weer mijn ouders bellen, en dan weer naar de kamer! Slaap lekker iedereen.
Liefst zou ik iets doen wat ik vanuit huis kan doen.....bijv. typewerk. Maar daar is niet zo gemakkelijk aan te komen. En anders weer terug naar datgene waar ik voor opgeleid ben, namelijk directiesecretaresse/office manager....maar helaas zijn daarin ook de parttime banen maar beperkt....
Morgen gaat het hopelijk beter met de pc. En fijn dat ze even laten weten dat ze druk voor je bezig zijn! Je kunt wel weinig met de info, maar het gaat om het idee .
Het klinkt iig al ietsjes beter! Gelukkig maar. Hopelijk blijft zijn eetlust nu ook lekker aanwezig en drinkt hij zijn flesjes lekker leeg!
Fijn om te horen dat het wat beter gaat en dat hij net een hele fles op heeft! Jammer dat hij perse de kuur af moet maken in het ziekenhuis, maarja, je wilt toch ook dat hij goed opknapt! Fijn dat Isabella even onderdak is en voor haar nog gezellig ook!
Iets van huis uit is volgens mij echt lastig te vinden hoor. Weet dat mijn moeder er ook wel voor gezocht heeft, maar dat ligt echt niet voor het oprapen. Maar gelukkig is het nog niet zover, dus je hebt voorlopig nog tijd om te zoeken. Of te orienteren of je eventueel heel iets anders wilt/kunt gaan doen
ja die heb ik gezien, maar volgens mij kun je die niet verstellen qua hoogte wat ik gezien heb. En ik wil die fiets wel kunnen verstellen. Ook lijkt met de hoogte van stuur en zadel erg klein, bedoel ik mee dat het lijkt alsof het op dezelfde hoogte zit. Maar kunnen altijd even kijken natuurlijk
Hij is wel verstelbaar hoor, dat staat er bij in de folder. Wat die afstand betreft weet ik ook niet, maar als je op internet kijkt is het bij heel veel loopfietsen zo dat de afstand niet heel veel scheelt. Ik ga morgen in ieder geval even kijken of het wat is voor Arinde.