Yes! Thanks... Moeten die andere laten sluiten, ja via iPhone is goed te doen hoor had geen zin om laptop te pakken. Ik hoop dat Femke het nog leest, ga vanmiddag denk wel ff wandelen ff frisse lucht happen.
Yes deel 2!!! @ mamalous: Beterschap meid.. Hopelijk knap je snel op!! Ik kom net terug bij de kapper, kdoe er zo een foto bij.. Hij vond het niet echt eng.. Hij ziet er weer lekker uit.. De kapster denk dat hij krullen krijgt Joas en Eva zijn nu als eerst jarig. Allebei zondag op dezelfde dag!!
is een goed idee misschien...wie weet knap je er een beetje van op...hier is het mooi weer nu..lekker zonnetje en geen wind. ik denk niet dat ze het nog leest..aangezien ze al klaar was voor vertrek...vind het al heel lief dat ze dat zwembadje voor me mee wilt nemen geen idee hoe je het moet laten sluiten...moet je dan een maitje naar een mod sturen ofzo?? als het op de iphone net zo lekker gaat als op de laptop...zou ik idd ook voor de iphone kiezen...ligt een stuk beter dan met zo'n laptop op je schoot ben nog even aan het verzinnen voor donderdag hoe ik dat met emily moet gaan doen...aangezien ze nog steeds lig te slapen.(slaapt meestal van 9.30 tot 11.30)...ik denk dat ik haar dan maar na een uurtje slapen wakker maak ofzo..en dan hopelijk in de auto nog even een tukje doet..
@ Debs: Ik weet ook niet goed hoe ik het moet doen.. Joas slaapt denk ik alleen maar in de auto.. Maar ja..
oooh jann wat zit tie daar lief te zitten lekker met zijn speentje. vieren jullie het trouwens ook zondag op de dag zelf? van hoelaat tot hoelaat slaapt joas meestal dan?
Schattige foto jannn, hadden we allebei gelijk met de jarigen deb! Hebben we nu dan al half twaalf vastgezet? Deb als je emily een half uurtje eerder naar bed doet?
hihi als ze dat toelaat zou dat idd een oplossing zijn. maar goed..ga me er niet te druk om maken hoor..als ze maar een uurtje geslapen heeft is het mij best...haalt ze de rest s'middags wel weer in mamalous..hoelang en waar gaan jullie heen naar frankrijk trouwens? gaan jullie naar een camping of een huisje? btw: volgens mij was idd half 12 de bedoeling nu...was voor iedereen een middenweg geloof ik
We gaan twee weken op een camping in een gites is een huisje, heb er zo'n zin in, ti's dus 10 uur rijden en om nog ff antw te geven op je vraag om te vermaken euhm geen idee Julian slaapt eigenlijk altijd in de auto nu zal hij vast geen 10 uur slapen maar ik zie het wel neem gewoon van alles mee om hem bezig te houden. Hoelang moeten jullie rijden? Gatsie Dam spreken we elkaar 4 weken niet das lang
Ja lief he!! Joas slaapt van 12 - 2.. Dus ik dacht als we nou om half 2 afspreken ga ik 12 uur rijden en slaapt hij anderhalf uur.. Maar je kan het niet naar iedereen zn zin doen dus het komt wel goed hoor. Moet me er ook niet zo druk om maken!!
Zal joas niet in de auto slapen op je heenreis en dan terug ook? Ik ben altijd wel redelijk flexibel met slaapjes maar iedereen is daar anders in natuurlijk dus snap het wel hoor.
Ja daarom joh ik zie het allemaal wel. Misschien valt hij wel lekker in slaap.. Ik ga kwart over 10 weg!
idd 4 weken niet...wij vertrekken a.s zaterdag over twee weken..dus als jullie aan de terugreis beginnen gaan wij erheen....zwaai wel ff onderweg naar je ....wij moeten ook 10 uur rijden. gaan naar een camping in de ardeche..wij willen s'nachts gaan vertrekken zodat emily de langste tijd lekker slapen kan....daaf wilde een elastiek spannen van de ene naar de andere kant en daar wat speeltjes aan hangen...verder neem ik genoeg speelgoed mee en gaan we wisselend achterin zitten zodat ze met ons spelen kan...en nee ik neem geen dvdspeler mee ik ben ook best flex met de slaapjes...tijdje terug met een andere "forum"vriendin afgesproken..en heb emily toen lekker in de auto heen laten slapen...maar krijg het niet voor elkaar haar tot 11 uur wakker te houden dus vandaar mijn overdenking...maar goed ff uurtje in haar bed slapen en dan nog ff in de auto en ze is helemaal het meiske hoor kleine meid is wakker dus ga aan de dag beginnen..zo naar ouders toe....ff het huis daar schoonmaken...en emily lekker buitenspelen in haar racewagentje.
Hoi meiden, Yippie aan deel 2 begonnen. Op naar deel 3! @ Mamalous, hopelijk ben je snel weer opgeknapt. Zou minder zijn als je ziek op vakantie moet vertrekken. Maar gelukkig is het nog een aantal dagen tot aan vrijdag. Wel al zover alles klaar? @ Jannn, schattige foto van Joas. @ Vakantie, wij vetrekken over 1,5 week. Ben de dagen al aan het aftellen. Vannacht werd Milan tegen half 4 wakker. Vriend hem mee genomen in ons bed. Kleine man gloeide als een kachel, 39 koorts. Snotterde ook al een paar dagen. Dus zal wel een of ander verkoudheidsvirusje zijn. Vanmorgen maar een zetpilletje gegeven en zijn we lekker lang blijven liggen. Gelukkig is papa vandaag vrij en hoeft hij niet naar een oppas. Dus een pyama hang dagje bij papa op de bank.
Antje: waar gaan jullie naartoe? geloof dat we haast allemaal dezelfde periode op vakantie zijn..of opvolgend aan elkaar...zal wel heeeeel rustig worden hier dan.
Hoi dames, Wat hebben jullie veel gekletst! @mamalous, beterschap. @Jannn, leuke foto! @Antje, beterschap met Milan. @uhmm.... toen wist ik het niet meer. Hier Rebecca naar mijn moeder gebracht en even boodschapjes gedaan. We gaan dieeten! 2 avonden in de week wil ik gaan wiien met mijn moeder, skeeleren bij mooi weer. Gezond eten en modifast pillen (gewoon een testje om te kijken of het helpt). Morgen heb ik afgesproken met de moeder van de halfbroer van Rebecca (een hele mond vol haha). Kunnen het broertje en zusje elkaar weer lekker zien. De box is verkocht voor 40 euro, ze komen hem woensdag halen. Er is inmiddels zelfs al 55 euro voor geboden, maar helaas. Hij was beloofd aan de anderen. De kinderwagen is 60 euro op geboden. Nieuwprijs was 180 euro, een cruiser 4 wieler. Echt een goedkoop dingetje. Dus voor 60 euro mag hij best weg van mij. Heb een mail gestuurd, als iemand hoger bied voordat hij antwoord geeft dan gaatie nog naar een ander. Maxicosi wil echt niemand hebben haha. Wipstoeltje wil ik er ook op zetten. Bewaren jullie trouwens ook alle kleertjes?
@ Sweetlover: Succes met lijnen Heerlijk joh dat er al zoveel verkocht wordt.. Is dat maxicosi nog een bepaalde kleur?? Voor die kinderwagen krijg je gewoon nog de helft!! Ik heb wel alle kleertjes bewaard omdat het bijna allemaal van een duur merk is. (Burberry, Ralp Lauren, Tommy Hilfiger etc) Als de volgende een meisje is dan ga ik ze weggeven of verkopen en anders gaan ze nog een ronde mee.. Daarna doe ik ze wel weg!!
@ Debsje, wij gaan naar kreta en vetrekken volgende week zaterdag al. @ Sweetlove, dat is een mooi prijsje voor de kinderwagen. Fijn ook dat het zo snel al verkocht is. Ik bewaar de kleertjes nog. Als de 2e weer een jongetje zal zijn, kan ik, de dingen die ik dan nog leuk vind, weer gebruiken. Anders gaat het dan de deur uit. Koorts bij milan is nu gezakt met de paracetamol. Hij is ook gewoon vrolijk. Wel wat rustiger dan normaal, maar dat is wel eens lekker Hopelijk morgen geen koorts meer, anders kan hij niet naar het kdv morgen en hij vindt het zo leuk. Maar als het zakt met paracetamol kan hij toch wel gewoon gaan of niet? Hij is ook weer zo opgehaald als het niet gaat.
Meiden, Zullen we ff onze mobielenummers uitwisselen voor donderdag?? Ff op het andere forum.. Ik maak wel een onderwerp aan. Kvind het echt eng. Ben zo bang dat ik niemand herken.. Kom ik daar aanrijden en dan ken ik jullie niet Kunnen we niet een herkenningsteken maken
Even heel snel berichtje. Heb nog niet alles kunnen teruglezen sinds vanmorgen. Jeetje wat is er veel gekletst!!! Haha, en een deel II, wij zijn goed!!!!!! Debs: ze hadden hadden het badje niet meer bij de blokker. Hoop dat David hem nog kan halen voor je! Ze hadden wel een ander soort badje, ook kasteel, maar dat was meer jongensachtig. Denk niet dat je die erg leuk vindt. Wibra zit hier wel in de buurt, maar daar kom ik niet meer vandaag... Morgen werken, en dan is de meeting al!! Ik ga nog even snel wat doen in huis voor de buurtjes komen. Nils wil trouwens niet slapen:x. Hij is al wakker vanaf 9 uur, maar ligt nu nog te grommen in bed. Was leuk geweest als hij uitgerust was als de visite komt, maar goed.