Dat is nog maar een paar weken. Niet te lang gebogen staan met strijken want dan krijg je alleen maar last van je rug.
Ach gossie, het zal toch niet weer..... Zo'n klein opblaasbadje met 2 of 3 ringen is altijd handig . "Luie tong" wat wil dat dan zeggen???? Heb ik nog nooit van gehoord (maar dat wil niks zeggen hoor )
Open-mondgedrag Bij kinderen die als gewoonte door de mond ademen verslappen de mondspieren (lippen en kaakspieren). Vaak zien we ook een lage tongligging: een ‘luie' tong. Doordat de tong niet in de bovenkaak ligt (wat normaal wenselijk is), kan de bovenkaak te smal blijven, waardoor er onvoldoende ruimte is voor het ‘grote' gebit. Bij het slikken wordt de tong dan vaak tussen of tegen de tanden geperst. Hierdoor kan het gebit scheef gaan staan. Bij mondademen droogt de mond uit, waardoor er minder geslikt hoeft te worden. Dit heeft tot gevolg dat de buis van Eustachius, die de neusholte met het oor verbindt, te weinig wordt gereinigd. De kans op oorontstekingen nemen hierdoor toe.
Christiea heb je net per mail wat foto's gestuurd....hoop dat je er wat mee kunt, zo niet...effe laten weten, dan speur ik voor wat anderen .
heb net trouwens een hele grote splinter (zeker een halve cm) uit Joost zijn duimpie gehaald.....auw!
Joepie, ze bellen net dat de rolluiken eerder zijn binnengekomen dan verwacht.....nu komen ze ze morgen al plaatsen!!!!
Hij had er gelukkig geen last van, maar bij het uithalen was het natuurlijk effe brullen (al weet ik niet of dat voor de pijn was of van het in de houdgreep blijven zitten ).....en nu heeft ie er weer geen last meer van .
Senn en Ramoontje fijne middag nog Ik ga ook nog maar is even werken..jegh... niks te doen...iedereen op vakantie