Juli 2008 mama's (deel 8!)

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat zal er om hangen idd.........

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou, voor de allereerste keer vind ik dat het je onwijs goed gelukt is!!!! Ik doe het je iig niet na ;).

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier niet 1 maar 2 zieke kereltjes.......:(

Joost had al koorts en diarree de hele dag (net echt 5 waterluiers in 3 kwartier tijd....en dat kontje deed al zo'n pijn :() En Rick was vanmiddag ook al niet lekker, ging steeds op de bank liggen en "mama, kom je bij me zitten"....dus toen had ik al zoiets van "O jee".....die heeft wat aardbeitjes gegeten en ging toen met buikpijn op de bank liggen. Binnen 5 minuten sliep ie.........net naar bed gedaan met 39.5 koorts en dus maar een lekker zetpilletje gegeven. Hij moest ook huilen, zo sneu....dus die voelt zich echt niet fijn....

Zal mij benieuwen wat het morgen gaat geven...

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Linnepin! Beginner of niet maar ziet er erg leuk (en lekker) uit!

Ramoontje...2 zieke menneke's he bah!
    Moet zeggen dat ik denk dat Tygo ook wat heeft, hij heeft behoorlijke (groene) snottebellen maar voelt zich enigzinds toch goed lijkt het.

Ik heb Hugh geloof ik ook zover dat onze (mijn) droomauto het echt gaat worden. Ook qua prijs vraagt de verkoper (Particulier) echt geen belachelijke prijs! Hij heeft denk ik het gemiddelde genomen van de dagwaarde en wat een BOVAG/Merkdealer zou vragen en bij die laatste zit hij nog een kleine 1000 euro onder!
    Ik heb hem zojuist gemaild met de vraag hoe hij er tegenover staat als wij eerst een "Aankopers keuring" doen, maar volgens mij staat hij daar wel voor open.
    De Plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen

Dusss please willen jullie voor me duimen! Dan kan ik dit "hoofdstuk" sluiten zeg maar en mijn focussen op mijn verlof! Is dat nl. van de to do list afgevinkt hihihihi

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    By the way...
    Ik wil voor mijn verlof een aardigheidje aan mijn cheffie geven hoe ze mij deze zwangerschap heeft doorgesleept qua werk.
    Het moet echt een aardigheidje zijn iemand ideeën?

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ziet er goed uit hoor! Ik duim voor je!!!

Joost voelt zich verder ook niet echt ziek volgens mij (laat het iig niet blijken), maar Rick voelde zich echt ellendig :( :( :(

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ehm, je weet vast wel waar ze van houdt (afgaande op jullie goede verstandhouding)...iets in die richting. Of -als de kleine meid straks geboren is- een leuke afdruk van haar/haar geboorte kaartje op een canvasje of mooi ingelijst in een lijstje... Ik roep maar wat hoor, heb eigenlijk geen idee waar je aan zit te denken....;)

8. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    wie van de jongentjes zit nog in maat 23? heb hele leuke slippers/sandalen besteld voor justin, maar in 2 maten omdat hij in eind 22 zit. Maar nu vallen ze heel groot en is 22 echt groot zat. Ze zijn maar 9,95 en dit zijn ze:

als je interesse hebt, laat het me even weten!! wie het eerst komt...!!

9. ff vraagje: heeft iemand van jullie actiecodes van de remia voor walibi?

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ontvangen jullie ook de catlogus van H&M staan zowel voor de mama's als voor de kids hele leuke najaars kleding in!!!
    Zit mijn verlanglijstje online al in te vullen whahahaha

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nope sorry...
    Zal het morgen wel ff aan mijn moeder vragen voor je (ze is nu niet thuis) ik hoop alleen niet dat ik het vergeet :)

12. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ramoontje sterkte met je 2 jongens!1

Daantje, Mika heeft veel gehad zeg!! (hier netzo...schandalig!!)

Christiea, als je nog meer inspiratie kwijt moet om een of andere reden....;)

kk, fijn dat jullie er ff een dagje tussenuit gaan! lekker hoor!!

Kwebbels, wat goed van Indi zeg!! hier nog geen enkele interesse. gaat wel zitten en zegt pssss maar meer ook niet. Hahaha vandaag in blote billen stond zo tegen zwembad aan te plassen dus hup op het potje, maar nee...!! hij stopte meteen!! :D

verder weet ik het even niet meer

13. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ohja!! mooie taart hoor linnielin !!! ik zou niet eens zo ver komen!! :D

14. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedenavond ladiess

Linnielin inderdaad niet leuk dat nu eigenlijk neimand direct kan komen kijken bij de baby. Maar ik zie haar er wel voor aan om met kind en al gewoon naar de ardennen te komen. Deed ze vorige keer bij de geboorte van haar zoontje ook. Was geboren en de volgende dag om 7 uur ´s ochtends stond ze al bij mijn ouders voor de deur :( Dus die komt wel naar ons toe vermoed ik haha.
    Je taart ziet er mooi uit!!

Silla; misschien iets een mooie orchidee? Dat vind ik altijd een mooie bloem die ook heel lang mooi blijft. Je hebt ze tegenwoordig in zulke mooie kleuren. Je chef moet er wel van houden uiteraard!

15. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    hmmm silla, miss iets heel simpels: doosje bonbons van een goede zaak? of een leuk pakketje van thee met mokjes? zeg ook maar wat hoor!! :)

16. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    Oh en natuurlijk:

allemaal bedankt voor de felicitaties!!!!

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Zucht zit gewoon al 3x in een half uur tijd mijn mailbox te "vernieuwen" om te kijken of de verkoper al heeft gereageerd!

Ik ga er ff 1 in bed luppen!
    Hoop dat ie nu sneller in slaap valt dan vanmiddag.

Oh en vanavond toch ECHT de zolder doen, het gaat hier gelukkig afkoelen maar goed ik kan jullie nu al vertellen dat ik snel klaar ben whahahahaha. Kep me voorgenomen dat alles wat een jaar of langer op de zolder staat gaat weg (muv kerstspullen whahahaha)

18. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    hier wel een gezellige dag gehad. We hadden het zatedag natuurlijk al gevierd en justin is enorm verwend. Veel knutselspeeltjes, een tafel met stoeltjes, een opvouwbaar tentje, schoolbord, stiften, puzzels en spelletjes, tshirt van FC utrecht met een nr 2 achterop, bouwpakket en vandaag nog 2 boekjes en een bosch boormachine...voor kinderen uiteraard :D

19. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Leuk zeg Ling!!! Geslaagd feestje dus!

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohh hij is lkkr verwend Ling!
    Goed om te horen dat het een gezellige dag was~!

Deel Deze Pagina