Juli 2008 mama's (deel 8!)

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Tja, dat is lastig te zeggen, Hoelang heb je het al?? Kan komen door stress, zorgen, etc..

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hoop het voor je. Als wij een nieuwe auto krijgen dan wil ik een fiat dobló ;)

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik had het ook met de pil hoor!
    Toen ik er vanaf was sloeg dat helemaal om (tot vreugde maar ook verbazing van Hugh)

Maar deze zwangerschap...poeh ik moet er echt niet aan denken gewoon. Mja kan hem echt niet langer dan 1 week aan het lijntje houden helaas...
    Dan wordt hij nl. errug vervelend en zeurderig, soort van man die ongesteld is zeg maar

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goh... dat ik daar zelf niet opgekomen ben :p.

5. kwebbels

Nou toen ik zwanger was wilde mijn man geen sex (vanaf het moment dat ik een buikje kreeg dus met een week of 22) en tot na de bevalling dus ook echt GEEN sex gehad:x Hij kon het niet met de ''baby tussen ons in'' zoals hij dat zei! Ik baalde daar gigantisch van omdat ik er geen genoeg van kon krijgen...

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ehm....eigenlijk is het na de bevalling van Joost nooit meer geworden zoals het was (of eigenlijk na Rick al niet....maar ja met een subtotaalruptuur kan dat ook bijna niet anders).... Ben gewoon blij als ik 's avonds in bed lig en dan wil ik alleen nog maar slapen (maar als we eenmaal bezig zijn, vind ik het toch wel fijn hoor....;), goh wa'n onderwerp, hahaha :D)

7. kwebbels

Heb jij bij Rick een totaalruptuur gehad? Jeetje dat lijkt me ontzettend vervelend zeg..:) Daar heb ik wel angst voor gehad tijdens de bevalling van Indi. Het is niet zo dat het allemaal zo weer genezen is of wel?

Dat gevoel had ik dus ook inderdaad. Ik was blij als ik in bed lig en gewoon kan LIGGEN en SLAPEN en voor de rest NIKS :D

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja hé, maar jij bent hoogzwanger ;).

Oh, wat een herkenbaar gedrag..........;)

Maar ik vind het toch raar....had er voor de kids nooit geen last van.....

9. kwebbels

En bij mij is het na de bevalling ook nooit meer geworden zoals het was inderdaad.

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou gelukkig een SUB-totaalruptuur, nèt geen totaalruptuur. Ben na de bevalling toen ook naar het ziekenhuis gemoeten voor het hechten.... op zich is dat allemaal goed genezen en heb nooit geen last van het litteken (heel af en toe met vrijen, soms vanbinnen-soms vanbuiten), maar bij Joost is het dus opnieuw gescheurd... Gelukkig lang niet zo erg, en dusdanig "mooi" dat de vk vond dat het niet gehecht hoefde te worden. En ook dat is mooi genezen....

Werd trouwens wel goed verdoofd hoor....ging -toen ik naar huis mocht- gewoon heel plompverloren in de rolstoel zitten, dat iedereen verbaasd keek...."doet dat geen pijn".....ja duhhhh dat VOEL ik dus niet met 6 verdovingen :D :D :D

11. kwebbels

Oh sorry, las over het wordje sub heen. Maar alsnog vervelend. Ik had ook wat scheurtjes maar meer aan de binnenkant van mijn schaamlip doordat ik Indi er zo snel uit wilde persen (Gyn zei ook echt ''Ho, wacht!! Niet zo snel!!!!!'') Om te voorkomen dat de schaamlippen dus aan elkaar gingen plakken waren er een aantal hechtingen gezet. ;) Ik vond het zo trekken na een aantal dagen! Heb toen ook gevraagd of ze eruit gehaald mochten worden want ik vond het ontzettend vervelend. Ook omdat ik bijna niet durfde te plassen omdat het zo gigantisch prikte en pijn deed (ook omdat ik gekathetariseerd was). Elke keer als ik moest plassen moest ik onder de douche:)

12. Zeg Silla, moet het een benzine, diesel of lpg zijn?

13. kwebbels

Haha mag ook wel he, goede verdoving!! Hoeveel hechtingen had je?

14. kwebbels

Bij mij duurde die hechtingen ook echt maar 5 min ofzo. Ik ken iemand met een totaal ruptuur en die heeft een uur gelegen voor de hechtingen!!!

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hier idem hoor.
    Ik had ook een Sub-Ruptuur (mja snap niet waarom want ik ben dan niet tot het "gaatje" uitgescheurd maar wel LANGS het gaatje :$)
    Ik heb dus ook zowel inwendig last ervan tijdens het vrijen. Mede dankzij mijn "aparte" bekkenbodemspieren. De ene staat nl. te strak en de ander is te slap!

Maar nu ik dit zo lees en wetende dat er weer een bijna 9 ponder in de maak eruit komt knijp ik hem wel zeg maar!

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Heb ze niet geteld, maar denk toch zeker meer dan 20.....;)

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Benzine...

Kep de zoektocht alweer opgegeven...
    Hugh ligt op de bank voetbal te kijken en vanaf die plek mij aanwijzigngen te geven...en als ik dan wat heb komt ie niet eens kijken...
    Dus dan zeg ik............TOEDELOE doe het zelf maar Hugo :x

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ik ook 3 kwartier....met de benen in de beugels (heel fijn als je net bevallen bent ;)), de gyn tussen m'n benen, en dan nog een verpleegkundige, een leerlingverpleegkundige en mijn eigen vlos achter de gyn....dus met 4 vrouw sterk....
    Pat ging veilig met Rick bij het hoofdeind van het bed zitten, hahaha:D

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland

Ik heb ze ook niet geteld zeg maar, maar de gyn was er ERRUG lang mee bezig.
    Ben zelfs op sommige plekken niet verdoofd geweest. Tevens zijn er 2 hechtingen losgelaten waardoor het er (cosmetisch gezien) er erg raar uit ziet :(

20. groot gelijk.. ennuh.. wil je ook pben wat je budget is? christian vind het namelijk een uitdaging om dan auto's te zoeken :D

Deel Deze Pagina