Wat goed nieuws Ling?! Kep denk gemist wat voor (ver)bouwplannen jullie hebben maarre ik hoop dat het dan maar snel mag gebeuren!
hihi we wilden 2 dakkapellen bouwen en een nieuwe badkamer. maar over ed dede hypotheek de bank moeilijk over. maar nu is het eindelijk na 3 maanden zover!!
Ramoon...geinig! Ling...wat geweldig! Heb je ook al de bouwvergunningen binnen? Dat duurt (bij onze gemeente) ook altijd zo lang...
eh nee maar nu gaan we alles snel aanpakken!! en die vergunning zal er hopelijk snel door zijn aangezien al meerdere huizen in onze straat dit hebben.
Ik heb ook 3 maanden moeten wachten op een nieuwe auto. Die van mij waren we binnen een dag heel gunstig kwijt via MP. Maar ja toen had ik nog niks.
Hier idem....mijn was daags voor Kerst verkocht (via de garage) en mijn nieuwe werd op 28 april op kenteken gesteld en kreeg ik op 30 april .
Zie net dat je mail hebt gestuurd idd (was ook zo druk aan 't knutselen )..........hij is KEIGAAF!!!!! Thank you!!!!!!
Irri is dat... Onze auto gaan we mss aan Hugh's nichtje verkopen of ik zet hem ook gewoon op MP. Mja ik wil er strax wel snel vanaf gezien ik niet met dubbele kosten wil zitten daar we ook nog een motor hebben!