Maar ik denk dat dat op zich ook wel heel goed is.........anders raak je als moeder/vader echt compleet in paniek....
nou meer dat ze zich als een debiel gedroeg.....ik blijf bij mijn standpunt dat een barende vrouw zich niet debiel kan gedragen!!!
Goh laten we voor de 100x de herhaling van de Ultieme woondroom kijken... Zomer voor herhalingen op tV
Ling over je moeder die zo met Justin bemoeit...Hier heb ik dat dus met mijn beste vriendin. Als zij oppast prima maar als ik erbij ben doet ze dus net zo hard mee als ik Indi op haar kop zit te geven. Zij loopt dan door mij heen te praten terwijl ik Indi al op haar kop zit te geven. Van de week zat ik haar een boterham te geven en deed ze een beetje uitsloven omdat mijn vriendin erbij was. Dus ik zeg tegen Indi ´´ Indi nu normaal een broodje eten anders ga je naar bed´´ (ze gaat na de boterham altijd slapen). Wat doet mijn vriendin Die pakt Indi uit de kinderstoel en zegt ''Nou dan ga je maar naar bed'; Uh sorry hoor maar dat vind ik echt heel vervelend?? Ik ben haar moeder en niet jij! Dus heb gezegd dat ze Indi maar weer even aan mij moest geven en dat ik het zelf wel afhandel. Ik kan daar echt kwaad om worden zeg. Kom op he! En zo gaat dat dus wel vaker. Dan loopt ze tegen Indi te bleren van likmeversie!!!! Ook maakt ze af en toe vreemde opmerkingen waarvan ik denk ''dat vind ik echt ongepast'' Het is dan wel mijn beste vriendin maar ik ga hier binnenkort echt een gesprek over voeren want ik vind het heel vervelend dat ze mijn kind corrigeert waar ik bij ben (voordat ik dus de kans krijg om het te doen).
En die opmerkingen zijn dan bijvoorbeeld tijdens het verschonen ''Nou meisje je hebt een mooie doos hoor, dat komt wel goed'' Uh sorry???
dan zeg ik: welkom bij ons cluppie!!!!!! Enne: die vriendin zou ik idd zeer zeker eventjes aanspreken!:x
Trouwens nog geen actie bij mijn zus. Was ook wel te verwachten want ze is pas 39 wkn en zit al vanaf vorige week te zeuren dat ze gestript wil worden. Ja sorry hoor maar volgens mij doen ze dat pas echt als je OVERtijd loopt...
Normaal gesproken pas met 41,5 week........bij hoge uitzondering willen ze het wel eens wat eerder doen.....
Ja maar hoe zeg ik dat? Ik bedoel; ze heeft zelf nog geen kinderen maar weet echt alsof ze ALLES ervan af weet. Af en toe denk ik dan echt ''wacht maar tot je zelf kinderen hebt!''. Ook zit ze constant te pushen dat ik wat met haar afspreek (ze wil volgens mij wel elke dag langskomen) maar snapt niet dat ik MEER op een dag te doen heb dan koffie met haar te drinken. Vanavond ook weer. WIl ze een drankje doen dus ik had haar gezegd dat het niet uitkwam aangezien ik bij schoonmams zou eten en moest inpakken. Ja dan wilde ze me eventueel wel oppikken bij mijn schoonmoeder?? Ja ik zeg toch dat het niet kan!!!! Zo sorry hoor maar af en toe heb ik zo'n periode dat ik me aan IEMAND moet irriteren, af en toe is het schoonmoeder, mijn zus of mijn vriendin
Ja vreemd hè? Dat zeg je toch niet tegen een kind??? Zeg je trouwens sowieso niet En dan als er visite is dan zit ze gewoon op te scheppen over Indi wat ik af en toe ook vervelend kan vinden omdat ik dat gewoon ontzettend slijmerig over vind komen... (om bij de visite in een goed daglicht te komen zeg maar)
Gewoon rustig uitleggen dat je het heel vervelend vindt, dat zij dat doet! Indi is jouw dochter en jij bent degene die haar corrigeert en als jij het niet kunt of je bent niet in de buurt dan mag zij dat doen als jij dat vraagt/gezegd hebt, maar OP EEN CORRECTE MANIER EN IN GEPASTE TAAL!