Juli 2008 mama's (deel 8!)

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    oooohhhhooooooo, je bent bij deze VERBANNEN UIT ONS CLUPPIE!!!

:p

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Volgens mij zit er weer vanalles in de lucht ;), hoop dat de kleine meid gauw beter is!

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    vaag....:(

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    hier zouden ze komen tussen 8 en 9, zat dus om 8 uur helemaal aangekleed en ontbeten en alles klaar........kwamen ze om 9 uur ;)

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Volgens mij ben ik het ook vergeten :):):), dus ook nog namens ons!!!

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Die hangen al sinds dinsdag ;)

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo allemaal,

Gisteren een geslaagde en leuke dag gehad. En ondanks het kleine aantal mensen vond ik het in mijn toestand uiteindelijk meer dan genoeg.
    Mijn voeten konden me aan het eind van de dag gewoon niet meer dragen, zo dik dat ze waren.

Merel is heerlijk verwend. Dit heeft ze allemaal gekregen:
    * Ketting
    * Hello Kitty servies
    * Hello Kitty Duplo tractor
    * Hello Kitty drinkbeker
    * Hello Kitty Duplo trein
    * Mickey Mouse knuffel
    * Duplo supermarkt
    * Het grote Jip & Janneke boek
    * Baby Annabel pop
    * Boekje Ik wil naar de maan
    * Hello Kitty badponcho (2x)
    * Boekje van Disneyclub met Winnie de Pooh waarin ze zelf ook een hoofdrol speelt
    * Zo'n magic tekenbord (grote variant en kleine variant)

Die 2 poncho's was een beetje fout gegaan. Ik had aan 1 persoon die poncho gevraagd en aan de ander het badlaken. Alleen die persoon van het badlaken zag de poncho en dacht: "die is veel leuker". Terwijl we nog hadden gezegd "niet de poncho, want die krijgt ze al".
    Dus ik hoop dat we hem nog kunnen ruilen, want ik vrees dat geen van beiden de bon nog heeft.

8. wat een vreselijke opmerking van die vriendin zeg kwebbels!

9. nacht is wel heel goed gegaan.. ze was om half 6 wakker.. ff getempt dus en zetpil gegeven.. rond 9 uur werd ze weer wakker.. mausi daarintegen werd om half 7 wakker.. flesje van 90cc gegeven en toen nog ff geslapen tot kwart voor 8. daarna lekker mee naar beneden genomen en fles gegeven en rond 9 uur weer op bed..

whahahahahahahahahaha, kijk ik net naast me, probeert mevrouwtje op d'r knietjes in de box te gaan zitten. ze probeert zich op te trekken! dus dat word vanmiddag nog de box naar beneden doen!

10. Essie, ik was er gister niet, dus alsnog van harte gefeliciteerd met Merel! Wat is ze lekker verwend zeg!

Linnielin, ook van harte gefeliciteerd met Arinde nog!

(jammer Essie dat de poncho van Hello Kitty is, zoek er nog 1 van Nijntje)..

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijn dat 't toch een geslaagde dag was, en Merel is lekker verwend met kadootjes!!!

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Arinde ook van ons nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    waar heb ik die nou laatst in het krantje gezien.....wibra of zeeman (kan dat???)

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Helaas daar kan ik je niet aan helpen. Hij is wel vreselijk lief, maar wat moet ik er met 2?
    Eerst even kijken of die 2e persoon de bon nog heeft. Ik vind het namelijk erg lullig de bon te vragen aan degene aan wie ik hem had gevraagd.
    Of iemand anders hier moet hem over willen nemen ;) .

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    We hadden gisteren trouwens mega veel geluk nog! Bas ging met zijn neef en broertje naar de Chinees om eten op te halen. Belt ie op een gegeven moment terug: "we hebben een groot probleem, ik had de portemonnaie op het dak van de auto gelegd en ben er bij de Chinees pas achter gekomen en toen lag hij er niet meer."

Dus wij gelijk met een paar mensen vanuit huis de route afgelopen/gefietst en hij met de auto terug de route afgereden.
    Uiteindelijk is hij gevonden op ca. 1 km van huis.

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    oeh...dan hebben jullie idd veel geluk gehad! Gelukkig maar dat jullie 'm nog gevonden hebben!

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    @Christiea:
    Ik heb het linkerdeel van de door jou gemaakte banner gebruikt om verjaardagsuitnodigingen te maken ;) :D

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de felicitaties voor Arindes verjaardag!!!!

Arinde heeft vanmorgen heerlijk een poos met haar duplohuis gespeeld. Heerlijk! Zo kon ik alvast beginnen met de kast leeg te halen die nu nog op haar nieuwe kamer staat. Heb inmiddels al 9 dozen ingepakt en de kast is bijna leeg!!!!

Maar nu gaan we eerst even een boterhammetje eten. Want er moet er hier eentje nodig naar bed....heeft een beetje een kater van gister;)

Straks nog even een kraamcadeautje kopen voor mijn collega. Daar ga ik morgen even op kraambezoek. Morgenochtend krijgen we ook nog visite voor Arinde's verjaardag....dus lekker bezig zo:)

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oh, zie dat het alweer lunchtijd is.... even wat boterhammetjes maken ;). Tot later!

20. Zo, hier liggen beide dametjes lekker op 1 oor.. Hebben allebei heerlijk gespeeld vanochtend.. Heerlijk!

Deel Deze Pagina