ik moet echt wat lesjes gaan volgen daarin hoor. Snap er echt helemaal niks van . Kan wel kleine bewerkingen uitvoeren en effecten toevoegen, maar wat jij doet voor banners ed dat lukt me dus echt niet.
nee maar je hebt toch wel andere banners gemaakt (had je toen niet voor mij ook een banner gemaakt van mika?)
Kep toch niet zooo'n trek in popcorn want het feit dat ik nog steeds in bed lig en niet de kracht heb om op te staan........ Zucht... En moet ook nog steeds plassen............ Ben lui moe pijnlijk lijf! MAAR KEP ZO'N TREK whahahahaha
heb straks op het werk een boek cokepunt mee genomen, is waargebeurd over ouders die een zoon hebben die verslaafd is en hoe hun en hijzelf er mee om is gegaan enzo. Misschien staan er nog tips in die kunnen helpen bij mijn ouders en broertje. Zal eens dat boek laten slingeren als mijn moeder er is
haha ik stel het plassen ook altijd zo lang mogelijk uit. Zullen we nu samen naar de wc gaan, ik moet ook .
"mam, kijk eens tussen dat stapeltje boeken, misschien zit er iets tussen wat je graag wil lezen" , of houdt je moeder niet van lezen