het was een bliksembezoekje, maar ben er weer van tussen. hoop zondag ff bij te kunnen lezen. Vandaag boodschappen voor de verjaardag morgen gedaan, samen met Mees cupcakes gebakken, toen hij op bed lag de boel versierd, net nog ff onze bedden verschoond en de was opgeruimd en nu ben ik op en ga naar bed. Tot later meiden! Slaap lekker voor strakjes!
Ik kan 's avonds heel moeilijk in slaap komen. Ik lig i.v.m. maagzuur en vocht in de voeten in de stand kopeind omhoog en voeteneind omhoog. Dus dan is alleen een rughouding mogelijk. En da's niet mijn houding eigenlijk . Dus dan heeft eerder naar bed gaan weinig nut en het zal alleen tot ergernis helpen.
Oh leuk weetje... Dinnetje van mij heeft vd week een interview mogen houden op 3FM met niemand minder Edward Joel Kowalczyk van het voormalig bandje LIVE... Ze staat ook nog errug leuk met hem op de foto!
Ze heeft een gordijn en een luxaflex, maar het blijft te licht. Alhoewel ze gisteren wel is gaan slapen voor het eerst.
Jullie zijn wel al een stuk verder met "klussen" dan wij Maar ik begrijp HEEEEEEL goed wat je zegt//voelt/ervaart! Hier idem!
Lijkt wel alsof Jij, daan en ik precies hetzlefde schuitje zitten... Duhh sowieso omdat we zwanger zijn maar gewoon dezelfde kwalen zeg maar op het moment!
Ja ik had zoiets van "als Merel loopt, kan ze zichzelf goed redden" en dus zal het wel goed gaan, maar ik had geen rekening gehouden met een vreselijk puberende Merel .
Hij slaapt gewoon nog in ledikantje. Ik trek het gewoon niet om hem nu aan een groot bedje te laten wennen. Dus hij ligt nog in ledikantje...........
Hier had de klusser al aangegeven dat ie maandag MOET beginnen met klussen want anders gaat ie het niet reddden voor de Ramadan.... Maandagochtend zijn veel v/d spullen die we nodig hebben in de aanbieding bij de Praxis, dus Hugh begint later met werken en gaat eerst met hem naar de Praxis. Maar goed stel dat ie 8 aug klaar is (ik hoop dat dat gaat lukken) dan moeten wij naar zolder, dan moet onze "oude" kamer opnieuw geschilderd worden (welliswaar dezelfde kleuren als de nwe kamer dus de verf kopen we in zeer groot verpakking ). Dan Tygo';s spulletjes naar die kamer verhuizen en DAN moeten we nog Tygo's oude kamer opnieuw schilderen (alleen de muren want de kozijnen staan er nog strak bij) de meubeltjes in elkaar zetten en dan de boel aankleden... Dusssssssssssssssssssssssss ik hoop dat we het redden. Kraamzorg belde voor een intake nou dat ga ik dus niet redden!!!