Lieve Mees. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Kereltje, ben je lekker verwend met cadeautjes? Dikke kus en knuffel van Esmée en Maureen... (sorry mirrem, ik was er gister ook niet echt... )
Sil meis knuf voor jou. Het heet ook niet voor niets de laatste loodjes. Wat Hugh betreft kan ik maar 1 ding zeggen. Het is en blijft een man en wat ik in de loop der jaren wel geleerd heb is dat ze hints niet begrijpen. Ze hebben het nou eenmaal nodig dat ze heel duidelijk te horen krijgen wat er scheelt en wat er dan van ze verlangt wordt want anders zien ze het echt niet. Gewoon recht voor z'n raap werkt het beste.
Ik was alleen gisteravond online sinds we terug zijn van vakantie vrijdagavond en heb er echt helemaal niet meer aan gedacht sorry. Wat heeft Mees allemaal gekregen?
Nope uiteindelijk niet naar gekeken. Ben aan het shoppen geweest van manlief: schoenen, overhemden en pantalons. Hij had niks meer en moet als vestigingsmanager toch net voor de dag komen .
Maar hij is nu daadwerkelijk aan het strijken gegaan en daarna zou hij nog aan de zolder beginnen. Ik ben ondertussen aan het ruimen op de babykamer: lattenbodem omhoog, alles op de juiste plaats zetten qua meubels, laatste spullen Merel overhuizen en rommel weggooien. Hopelijk wil manlief straks nog de canvassen en plank ophangen.
Jeetje Silla, wat een domper dat je zo slecht geslapen hebt. En dan ook zoveel pijn hebben dat je bijna niks meer kan. Toch nog iets meer rust in acht nemen misschien???? Je hebt er wellicht niks aan, maar een dikke knuffel van ons.
Oh meis, helemaal vergeten: Mees nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad en lekker bent verwend.
D'r was gisteren ook bijna niemand online. Alleen 's avonds een beetje, maar toen werd er zoveel gekletst dat het er gewoon bij in is geschoten bij iedereen . Bij mij wel in elk geval.
ach ja, kan gebeuren. Maar was gisteren idd wel een paar x hier aan het kijken of er felicitaties stonden, maar dat was niet zo
ahhhh, hihiihi. Ja, dat heb ik ook altijd soms heb je een enorme behoefte om ff lekker alleen te zijn, maar eenmaal alleen mis je je kind dan toch weer heel erg. Gewoon omdat je samen zo 1 bent!