hihihi, al goed! Ja het was een leuke dag. 's ochtends mijn opa en oma, vrienden en mijn ouders. 's Middags de rest van de (overgroot) opa's en oma's, vrienden, ook nog een keer mijn ouders en familie. \ Mees vond vooral sochtends de ballonnen en versiering erg mooi. En riep de hele dag 'feciteerd' (gefeliciteerd) en 'hiep hiep hoera, in de goooria'. hahahha. Hij is goed verwend! Van ons een afstandsbestuurbare auto en een babypop. Verder bob de bouwer auto's, ballentent, puzzels, boeken, kleurboek rupsje nooitgenoeg, zandbakspeelgoed, potloden en geld voor z'n spaarrekening.
joh, kan gebeuren. heb net in een post z'n cadeautjes gezet. Hoe ging het optreden van Maarit van de week?
Sow, da's een laat slaapje! Mees gaat altijd al rond 12.30 uur naar bed (en ligt nu nog lekker te tukken van alle indrukjes van gisteren)
meiden, ik ben er ook van tussen. nog ff thee drinken en dan zal Mees wel zo ongeveer wakker gaan worden en gaan we naar mijn ouders om daarna uit eten te gaan. hoop dat het goed gaat met Mees, is de eerste keer met hem erbij uit eten namelijk....
Merel gaat meestal rond dit tijdstip naar bed als ze thuis is. Eerder heeft geen nut aangezien ze pas rond 10:00 uur wakker is.
10.00 uur Op een dag als vandaag (en gisteren) heeft Mees er dan al 5 uur op zitten want die was al om 05.00 uur wakker! Meestal trouwens ergens tussen 06.00 en 06.30 hoor.
Veel plezier met het eten! En het gaat vast wel lukken met Mees. Gewoon bezig houden, met een stukje stokbrood of misschien een kleurplaat.
Is voor haar niet doorgegaan want heeft had een paar dingen geflikt die dag die echt niet door de beugel konden en tijdens het douchen vlak voor de voorstelling kreeg Niels nog een doodswens naar zijn hoofd geslingerd en dat was de druppel die de emmer deed overlopen en lag mevrouw al te slapen toen de show begon.
Zo, hier liggen de dames op bed.. Maureen al om 20 over 6! Die was me toch moe! Esmée rond 20 voor 7. Die lag net nog ff te kletsen, maar denk dat ze zo wel in slaap valt...
Ik ga nu even Niels zijn haar knippen dan de kids naar bed doen om vervolgens een mand was leegvouwen. Mocht ik niet meer online zijn vanavond wens ik iedereen een goede nachtrust toe en misschien spreek ik jullie nog wel op het werk morgen en anders morgenavond pas.
Nou de zolder is zo goed als opgeruimd, alleen is er nog 1 hoek een rommeltje, maar daar staan alle babyspullen en die moeten vrij snel naar beneden. De strijk is ook wel, de zolder en overloop gezogen en nu worden de dingen op de babykamer opgehangen . De nieuwe lamp hangt al, hij is nu met de plank bezig en straks de schilderijtjes nog.