Juli 2008 mama's (deel 8!)

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ja maar dan heb je een hele auto tot je beschikking!!! ;)

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mirrem fijn om te lezen dat het een top dag was voor jou en Mees.
    Hoe was jullie etentje?

Kwebbels dus heerlijke dagen achter de rug...lkkr hoor!

Ga weer ff verders lezen........

Essie...namens mij...BAS de COMPLIMENTEN!

3. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ook van mij!!! applaus!!! :D

4. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ja ga nu echt!! fijne avond allen!!

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja oké op die fiets. Maar nu hoef je ook bepaalde dingen niet mee te nemen.

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Een 2e Kwebbels...spannend. Waarom gewoon niet het nwe jaar?!

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Thanks meiden, maar ik zal ze maar niet doorgeven. Anders wordt ie nog boos dat ik hier mijn gal heb lopen spuien.

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Essie balen van jullie leiding probleem!

Ramoon...morgen ff bellen als de koorts nog niet gezakt is!

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Doeg, doeg.

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ling werkse morgen!
    En dan lkkr vakantie vieren!

Essie met therapie bedoelde ik om ff de spanning van van de week met Bas te vergeten hihihi.

Ben vandaag redelijk tot rust gekomen. Echter heb ik de hele dag last gehad van OPVLIEGERS en ik heb sinds weken weer last van mijn Astma?!

Maarre Bas zijn "opruim/klus"opleving is doorgevloeid naar Haarlem!

Guess what!
    Hugh heeft de hele beneden verdieping opgeruimd/gezogen/gedweild terwijl Tygo en ik lagen te slapen.
    Toen heeft ie de 1ste etage HELEMAAL opgeruimd en gedaan.
    Tussen door nog 2 wassen gedraaid!
    En is net klaar met het HELEMAAL leegmaken van de zolder!!!!
    IK BEN ERRRUG BLIJ MET HEM! Kan niets anders zeggen.
    Hij heeft al een hele dikke knuffel en kus van me gehad!

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hugh vraagt of ik nog ff gezellig aandacht aan hem besteed!
    Nou dat heeft ie wel verdiend dus chica's het was kort maar krachtig.
    Tot morgen!

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou fijn dat Hugh ook aan het opruimen is geslagen!!!!!!! Beginnen onze mannen zich ervan bewust te worden dat het allemaal wel een beetje begint te dringen qua tijd.

En met dat shoppen neem ik aan dat je doelde op wat ik gisteren voor Bas heb gekocht. Ach ja, dat was gewoon nodig voor zijn werk.

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Doeg, doeg Silla.

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hmmm, nou bij die van mij is het nog steeds niet doorgedrongen helaas. Ik heb de hoop ook inmiddels een beetje opgegegeven en ben het beu om telkens weer te vragen wanneer ie nou s verder gaat. Ivy slaapt nog steeds op haar oude kamer. Haar nieuwe kamer heeft geen plafond en alleen de kale planken vloer en het oude behang is er nog niet allemaal af. ook de oude kastenwand tussen die en onze kamer zit er nog in. die moet er uit en een nieuwe er in en dan moet er aan haar kant een wandje komen.
    Ik heb er werkelijk slapeloze nachten van. als ik zou kunnen zou ik zelf aan de slag gaan. Vind door deze stress en alle buikpijn de zwangerschap ff helemaal niet leuk meer!
    Einde klaagzang

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    He bah wat naar alweer zo'n tijd ziek. Beterschap!!!

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Sam en lieve Mees:
    nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!!!!
    (sorry Mirrem, ik ben ook een paar dagen niet online geweest...;))

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, daar ben ik ook eventjes. Lekker druk weekend gehad hier, dus geen tijd om online te komen. Vrijdag hebben we de nieuwe kamer van Arinde leeggehaald, heeft mannnetje de kast uit elkaar gehaald en het laminaat erin gelegd. Heerlijk hoor!!!! Alleen het logeerbed laten we voorlopig nog even staan, want eind van de week komt schoonzusje nog logeren. Verder staan alle verhuisdozen nu op onze slaapkamer en staat er nog een hoop op de overloop, dus het is nu een beetje behelpen hier. Straks eens kijken of ik een beetje op kan ruimen, zodat het iets bewoonbaarder wordt. Woensdag komen ze de nieuwe kast dan brengen, maar dat duurt nog even voor die in elkaar gezet gaat worden want dat kan mannetje niet alleen.
    Ben zo blij met mn mannetje deze vakantie...hij heeft zo megaveel geklust hier in huis de laatste week. Maar nu is hij weer aan het werk gegaan vandaag...zal wel even wennen zijn vandaag:)
    Zaterdag heeft mannetje geklust bij zijn broer en heb ik gezellig met schoonzus bijgekletst. Hebben een kleintje van 8 weken....heerlijk hoor!!!

Deze week wil ik zelf ons huis een goede beurt gaan geven. Wil vandaag beginnen met de keuken helemaal te soppen en zo elke dag iets onder handen te nemen, inclusief alle kasten leeghalen en weer opnieuw opruimen/inrichten. Ben benieuwd hoe ver ik kom:) Hoop dat Arinde een beetje meewerkt....En dan 's middags als ze op bed ligt wil ik foto's in gaan plakken, dus plannen genoeg.

Arinde heeft trouwens sinds een dag of 3 een paar rode bultjes op haar tong, waar ze best last van heeft. Af en toe komt ze gewoon huilend naar me toe en dan wijst ze naar die plekjes. Verder is ze sinds gisteren opeens helemaal schor en heeft ze haast geen stem meer. Maar volgens mij heeft ze geen keelpijn en ze is ook niet verkouden. Zou dat verband kunnen hebben met elkaar, die plekjes en die schorheid? Weet niet zo goed of ik er mee naar de HA moet gaan, want ze is helemaal niet vervelend ervan eigenlijk....lastig hoor.

Zo, het is inmiddels een heel verhaal geworden zie ik. Ga nu Arinde maar uit bed halen:)

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Sorry helemaal vergeten :). MAar bij deze, Mees nog gefeliciteerd met je 2de verjaardag! hopelijk ben je lekker verwend door iedereen!

dikkek knuffel van ons!

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goedemorgen deze morgen.
    Kijk uit mijn raam boven en zie dat het regent! Heerlijk nog een beetje meer verkoeling ;).
    Zometeen naar de vlos, eens kijken wat ze zegt. En daarna meteen door naar de fysio en dan om half 2 moet ik beginnen met werken tot 8 uur! pff denk dat ik het dan wel gehad heb. Maar dan heb ik wel weer vrij tot vrijdag.

20. je hebt tegenwoordig ook van die hangers he? die je bovenaan het plafond/plint aan het plafond vastmaakt en dan zo'n draadje naar beneden waar je de canvassen aan op kan hangen.. ideetje?

Deel Deze Pagina