Op de camping heeft ze bijna iedere dag van de laatste anderhalve week in haar broek gepoept en geplast. Echt goor gewoon.:x Maar ik heb haar zelf haar onderbroeken laten uitspoelen en onder de douche zelf haar achterste schoon laten maken. Ook hebben we haar spaarpot geplunderd om de extra wassen te betalen (zat geloof ik 2 euro in in totaal ). Net wilde ze wat vragen maar heb haar weggestuurd omdat ze een uur in de wind stinkt. En dan niet zelf bedenken dat ze zich even moet verkleden of zo omdat het TE vies is om zo rond te lopen. Ik ga er niks meer van zeggen ook. Als straks school begint krijgt ze ook een luier om en dan zullen de klasgenootjes wel snel opmerkingen gaan maken dat dat raar is. Misschien opent dat haar ogen.
Pffft....frustrerend hoor! Vooral dat ze er zelf zo laconiek over doet. Maar kan het trouwens niet een lichamelijke oorzaak zijn? Ik heb nu ook een leerling van 4 jaar die dus ook vaak in haar broek plast. Nu is ze gezien door een manueel therapeut en die zag dus dat ze aan 1 kant aardig vast zit en scheef is en volgens hem kan dat dus ook de oorzaak zijn van het broekplassen. Dus die wordt nu daarvoor behandeld. Ben heel benieuwd of dat dus na de vakantie beter is! Zit nu opeens te denken, zou dat het bij Maarit ook niet kunnen zijn? Faalangst hoorde namelijk ook bij die kenmerken....KIDD-syndroom. Het is maar een idee hoor!!!
Hier net zo. Voor alle openslaande deuren en ramen hebben we horren...dat was zo ongeveer het eerste wat we overal gedaan hebben. Ik zou niet zonder kunnen !!!!
Ze is medische helemaal door de molen gehaald en daar bleek niks mis. Ik heb het even gegoogeld maar van motorische problemen is bij haar absoluut geen sprake. En ze heeft juist een heel goede concentratie. Ik herken wel een aantal symptomen maar lang niet alles. Ik zal eens een balletje opgooien bij die of gene. Iig bedankt voor het meedenken.
Ik dacht inderdaad al dat ze medisch helemaal bekeken was, maar dit schoot me net nog even te binnen Kan me best voorstellen dat het moeilijk is om er mee om te gaan...en om dan ook nog positief te blijven Wanneer krijgen jullie de gezinsbegeleiding? Hoop zo dat jullie daar wat aan hebben en dat de rust dan weer een beetje terugkeert in huize Senn
Zit te bedenken wat we zaterdag kunnen gaan doen. Schoonzusje van 14 komt dan logeren en ik vind het wel leuk om dan met z'n 4-tjes wat te gaan doen. Maar ze geven niet echt lekker weer op om buiten iets te gaan doen. Maar vind het nog lastig om iets voor binnen het verzinnen, alleen zwemmen...maar ja, daar doen we Arinde echt geen plezier mee. Lastig hoor!
Oké, dus het is nog niet eens zeker Hoop je er zelf wel op, of zie je het toch meer als falen van jezelf en vind je het daarom moeilijk?
En er is niet even mee opgeruimd.....foei Daan, da's niet rustiger aan doen hè . Ik bestel trouwens vaak foto's via Albelli, heb er ook mooi fotoboeken laten maken .
Wel weer verhoging vanmiddag opgelopen naar koorts eind vd middag/vanavond........hij is ook wat verkouden lijkt het wel......weet niet goed wat ik er mee moet, óf ik er überhaupt wat mee moet (maar ja, hij heeft al niet zoveel reserves.....)
Misschien staat hier iets tussen als je kijkt bij jouw woonplaats en eventueel in een bepaalde straal? UitMetKinderen in Amsterdam, Uit Met Kinderen, Vandaag, voor informatie over Speeltuinen Attractieparken Dierentuin Zwembad Parken Actief Museum Hotel Voorstelling Bootverhuur Rondvaart Spoor en trein Speeltuinen, zwembaden, musea
Nee ik zie het niet als falen maar ben gewoon gefrustreerd omdat ik niet meer weet hoe ik het op kan lossen.
O jee, die Maarit toch..... En da's nog een duur geintje ook natuurlijk, luiers voor Maarit's leeftijd....
Oh meid, ben voorzichtig hè.................dat het je niet van de regen in de drup helpt om er zo op te reageren......... (al zou ik niet weten hoe je er dan wél op moet reageren cq mee om moet gaan )
Zou er idd mee samen kunnen hangen...........bij ons is er op gewezen bij beide jongens toen bij hen het KISS-syndroom werd vastgesteld (KIDD is hetzelfde maar dan bij oudere kinderen)....