Juli 2008 mama's (deel 8!)

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. :D
    Ja is helemaal goed gekomen, heb 20% korting op rekening gehad en extra kaartjes opgestuurd gekregen...

Leuk dat je er reacties op krijgt.... Vind het soms zo jammer dat mensen er dan helemaal niks over zeggen of niks laten horen... Dus je maakt mijn dag weer:D

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hoi hoi!

Hier weer terug van vakantie, heerlijke week gehad! Prachtig weer, en nu het gewone leven weer..

Maaar... we staan wel 1e voor een huis..Dus nog ff tot morgen 12.00 duimen, dan mag niemand mee inschrijven.. Spannend!!!!

Hier alles goed? Nog bijzonderheden?

3. Jemig, dat is ook wat... heb je er ineens weer 2 in luiers:( hoe komt het dat ze ineens (neem ik aan) niet meer zindelijk is?

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nee mijn moeder had hem gister al, en verder zou ik het niet weten.

Maar mijn moeder doet wel boodschappen voor me strax, kep al een lijstje gemaakt.

Aan de ene kant ben ik wel blijf dat de klusser er niet is. Dan kunnen Tygo en ik strax lkkr in onze eigen bedjes slapen ipv bij mijn moeder.

Maar goed de ochtend is alweer zowat voorbij. Strax ff broodje maken/eten en dan naar boven....
    Ben alweer erg moe maar goed....
    Moet zeggen de laatste loodjes (als je dat nu al zo mag noemen) hakken wel harder in dan bij Tygo. Mja toen had ik (ook) nog geen peuterpuber om me heen darren hihihi

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Goed om te horen dat de vakantie heerlijk was!

Enne hier draaien de duimen!!!!!

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Dank je!!

Jij veel sterkte, klinkt niet echt super...

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nee gaat met ups en downs...
    Maar zoals ik al zei, laatste loodjes hakken er gewoon goed in...met Tygo erbij.
    Maar goed zo lkkr een tukkie doen!! Kan niet wachten :D

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Succes met je tukkie!

En het is gelukkig niet voor eeuwig (oohh wat een nuttige opmerking whaha)

9. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland

He, balen zeg van de klusjesman!!:( Helaas kan je er dan met zwarte klussen niet veel van zeggen. Maar hopen dat hij dan morgen extra hard aan de slag gaat.

En een dagje lekker bankhangen is af en toe zo erg niet hoor. Is voor jou en Tygo gewoon een relaxdagje samen ;)

Ik ben trouwens zelf vandaag thuis gebleven van het werk. Zit er ff een beetje doorheen met alles. Slecht slapen, gedoe op het werk, de ziekenhuisopname van mijn oma kort geleden (wat nu gelukkig weer beter gaat), dingen die tegenzitten op school. WEet gewoon ff neit hoe ik het moet bolwerken allemaal. Loop al een week elke dag met hoofdpijn en pcm helpt niet helaas. Daarbij kwam dat ik gisteravond weer last kreeg van mijn spastische darm, dus toen heb ik, mede op aandringen van manlief, belsoten vandaag thuis te blijven. Hoofdpijn op het werk is niet fijn maar gaat nog, maar met darmkrampen naar de wc vind ik toch minder.

Mees is naar het KDV vandaag en ik hang ook al de hele ochtend voor de tv.:)

10. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hey nickyz, lees je post via Ramoon. Heftig zeg die eerste tijd met Teun! Mees huilde ook heel veel in het begin (maar vergeleken bij Teun peanuts hoor) maar kan me voorstellen hoe het geweest moet zijn. Petje af dat jullie je er goed doorheen hebben geslagen!
    En wat goed van Gijs zeg!!!!! MEes gaat ook wel op de wc, poepen en plassen, maar geeft het nog niet zelf aan wanneer hij moet en houdt het dus ook nog niet echt bewust op.

11. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hoe gaat het met de jongens nu? Joost was ziek dacht ik gelezen te hebben van het weekend?

12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    ow, nog niet zo goed dus zie ik :(
    verstandig om even langs de ha te gaan, zou ik zeker doen!

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    pff is dit nieuw?

Dat je maar een x aantal foto`s kan plaatsen?

Dus alles maar weg gedaan..

Nou jah,

Enge eenden!!!

14. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    sow, die is tof!!!!!!!!!

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Lekker zwemmen!

16. Tsja, op haar leeftijd kan je haar ook niet meer thuis in haar blootje laten lopen... andere ideeen komen bij mij ook niet binnen

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland

meis ik kan me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed voorstellen dat je na een traumatische bevalling erg op ziet tegen de aanstaande bevallign. zou ik precies zo hebben. Maar er is geen enkele medische reden waarom het nu weer zo zou moeten gaan toch? De kans dat het heel soepel verloopt is zeker zo groot dus probeer daar gewoon aan te denken, hoe moeilijk het ook is. En probeer vooral te genieten van die laatste weken. Ik weet nog heel goed dat ik het ook zoooo zat was (mocht ook helemaal niks meer door kei hoge bloeddruk) en het liever gisteren dan vandaag had, maar juist het zwanger zijn is ook zo mooi (ookal is het soms ook zoooo onhandig :p) geniet er nog maar even van voordat straks ook dit weer achter de rug is ;)

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hey Anno, leuk je te horen! Ga voor je meeduimen hoor! Waar waren jullie naar toe op vakantie?

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Net haar moeder :D

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Naar de huttenheugte :D 40 min rijden, nog niet eens :D Maar was echt geweldig!

Deel Deze Pagina