Nou, iig super dat jullie het zo fijn hebben gehad! Lekker bijgetankt dus! Wij zitten ook in een huisje hoor. Maar hoop toch echt op lekker weer want een hele week veel binnen is ook niet leuk. Zo, ik ben er weer effies van tussen. Tot later!!!
Ik zou ook ff boodschappen gaan doen! Jah, t was echt geweldig, iedereen heeft genoten, en Byron mocht mee (hij had zn scriptie af ) Veel plezier alvast! Mocht ik je niet meer treffen!
Naar Drenthe, hebben daar het voorhuis van een boerderij gehuurd, samen met mijn ouders, dus gaan met ons 5'en
pfff wou dat ik hetzelfde kon zeggen (over de scriptie) pffffffffff zit in zak en as sinds ik 2 weken terug te horen heb gekregen dat er 840 !!!! uur staat voor het schrijven ervan. Waar moet ik die tijd in hemelsnaam vandaan halen?????
:O zoveel? Misschien moet je Byron ff mailen Die heeft ook vaak door de bomen het bos niet meer gezien geloof ik.. *denkt ff terug, en is blij dat je niet leuke dingen snel vergeet*
Hebben in de buurt van Norg bij een particulier het voorhuis van een grote boerderij gehuurd met alles erop en eraan en bij het huis zit ook een zwembad en tennisbaan en een super tuin dus ook daarom hoop ik echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard op mooi weer!
Norg zit een leuke speeltuin! Uhm, nog net overijssel, maar als je steenwijk nog niet uit bent begint drenthe al. net zoals friesland, en flevoland t is hier echt de kop van haha.
wat deed hij ook alweer voor'n opleiding? Ik doe hbo bedrijfskunde en moet om m'n bachelor te halen dus die scriptie schrijven en verdedigen, zucht........... Maar het stomme is, het wordt omschreven als een 3-jarige opleiding, maar met scriptie erbij is het eigenlijk gewoon bijna 4 jaar!! Hadden ze toch ff beter moeten communiceren vind ik (en mijn klasgenoten met mij) zodat je beter weet waar je aan begint. Maar ja, diepe zucht, het is nu eenmaal zo en ik zal het er toch mee moeten doen, maar ik word echt troosteloos als ik denk aan de hoeveelheid uren en radeloos als ik denk waar ik ze vandaan moet gaan toveren
Ik sleep jor zo ff mee Ff spieken waar het nou precies is Ik hoop het echt, 4 slaapkamers *zucht* een ZOLDER *zucht* Droom droom.. maar jah.. als ik me dr teveel op verheug valt het misschien weer zo tegen Maar die zolder Daar heb ik wilde plannen voor hahahaha