Juli 2008 mama's (deel 8!)

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    thanx!
    nou heb op zich wel aardig gevoel over dat ik nu eens echt geluisterd heb, ook al kwam er niks. Heb wel gezegd dat als hij wel wist wat het precies was, hij het me meteen verteld en dat zou hij doen 8)

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Balen Ling dat het niet zo'n opluchtend gesprek was geworden als dat je hoopte.
    Mss overviel je hem ermee? Maar hoe dan ook...
    Wie weet moet het gesprek nog ff bij hem bezinken maar denkt ie er wel over na...
    Sterkte meis!

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Yep en onwijs mooie t-shirts enzo.....kleding hebben de jongens er verder niet van hoor (dat zijn dure gaten die ze dan vallen ;))

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi lieverds,

Ga plat...
    Mega brandend maagzuur, dikke benen en een druk kind in mijn buik daarnaast zit stoel niet meer errug lkkr!

Mss tot morgen!

Dikke kus

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja, zo heel af en toe doe ik dat......maar moet dat ook echt wat geld voor mezelf apart leggen hoor (in een ouwe sok zeg maar, hahaha), want anders lukt dat dus niet....

6. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ik zal het wel zien!!
    heb hem niet overvallen hoor!! ;)

7. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    heb ook enorm leuke broekjes en jackies gezien!!! geweldig!! maar zoooo duur

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Je hebt je best gedaan!!!!! Ben trots op je hoor, want het zal vast niet meegevallen zijn....niet reageren en geen verwijten maken.... De tijd zal het leren, of hij dat ook echt doet! ;)

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijne avond meis, slaap lekker en tot morgen!!!

10. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    trusten en sterkte met je maagzuur. liggen is niet prettig hoor nu!! beetje vla oid werkt wel.

11. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ja even afwachten. best lastig als je een vraag steld en daar vervolgens geen antwoord op krijgt. heb echt 10 minuten gewacht voordat ik weer iets zei....:) pffff mijn tenen zaten me een partij te wiebelen!! :p
    we zullen wel zien hoe het verder gaat.

12. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    oh en morgen even de uitslag afwachten natuurlijk. niet geheel onbelangrijk

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Yep, echt megaduur.............ik vind het gewoon té duur voor de kinderen (nu nog). Maar het ondergoed is zo megaleuk, en naast de basisserie iedere 3-4 maanden een nieuwe bedrukte serie erbij....en zit dus echt mooi aansluitend en blijft dus echt heel mooi met wassen! En de hempjes kunnen ze dus ook gewoon zo aan als topje (en dat kun je met de meeste onderhempjes niet)...

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hopelijk komt het allemaal op zijn pootjes terecht!

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Niet geheel onbelangrijk idd......maar buiten dat zal hij toch wat aan zijn gedrag/houding moeten doen....ook al zou de uitslag "gunstig" zijn, dan is zijn rugprobleem natuurlijk niet van vandaag of morgen opgelost....;)

16. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    nou ik vind die van de hema ook wel erg mooi zitten. en volgens mij ook lekker. Gebruik ze ook gewoon om zo aan te trekken.
    zal eens op de site kijken maar denk dat het echt te duur is. Waar koop je zo iets nou?

17. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    nee heb je gelijk in.
    maar moet ook niet alles in 1x willen oplossen he!!;)

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    nee nee, zeker niet....kun je wel willen, maar dat lukt toch niet ;).

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb voor zowel Rick als Joost ook gewoon de witte basis hempjes van de Hema hoor.

Voor een boxer van Vingino betaal je € 9,50 en voor een hempje € 12,95....ongeveer hetzelfde wel als voor bijv. Ten Cate (mijn favo merk voor mezelf), of Esprit of zo.... Over het algemeen verkopen ze het vaak ook waar ze de kinderkleding verkopen, maar je kunt even op de site van Vingino kijken bij storelocators ;).

20. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    nee dus we kijken gewoon eerst morgen aan en dan ga ik het van het weekend gewoon nog eens proberen. hij zit er gewoon heel erg mee dat hij nog zo jong is en bijna justin niet op kan tillen of ravotten enzo. En dat is natuurllijk heel logisch. is ook heel erg maar als die artsen morgen zeggen dat ze niks kunnen betekenen...nou dan hou ik mijn hart vast.....:(

Deel Deze Pagina