Hier net zo. Al probeer ik het eerst altijd wel op een aardige manier, wat soms denk ik nog beter werkt, compromieen sluiten, overleg enz.. Maar als dat niet na geleefd word.. Berg je dan maar
lijkt me ook wel een goed compromis. en de dag erna komen Senn en aanhang, ook leuk om naar uit te kijken!
was zeker een rustig gevoel plus dat ik wist waar hij was en hem ook wel op een andere manier te pakken kon krijgen (want hij bleef daar ook slapen).
"schat, ik heb er even over nagedacht, en vind het voor jou heel leuk dat je gaat.. Vind het jammer dat ik niet mee kan, maar trek het nu echt niet. Misschien is het een idee ivm het bezuinigen, dat je iets minder uitgeeft dan gepland? En ik ook een bedrag krijg, zodat ik ook wat leuks voor mezelf kan kopen of doen?, zat zelf te denken dat 60 euro wel redelijk is...." en dan vooral HEEL aardig kijken
ik moet ook zeggen dat dat bij ons ook komt omdat we echt op het platteland wonen, dus zowiezo 45 min vanaf de stad hierheen(eerste mogelijkheid waar je uit zou kunnen) dan nog weer terug..
hahahaha maar weet je soms is het ook gewoon lekker om eens te katten of ruzie te maken. even al je agressie er weer eens uitgooien!!
Goed geregeld dus! Maar hij hoefde niet met de taxi terug? Anders had het vast een mooi beeld gegeven RIJDEN, de BABY komt!!!!
oh en lees ook nog 10 euro om de auto te parkeren. maar goed ze zijn met zn 3 en als het goed is dus dat wordt delen
Dat scheeld ook wel, hier kan je zowat op de hoek uit als je wilt.. Dus dan ben je ook in 5 min thuis..
hahahaha ja zo'n kerel als een lampie en dan een taxi vanuit assen naar uyrecht....taxichauffeur zal dan ook zeggen: ja tuurlijk en dan kan ik naar mijn centen fluiten omdat je daar helemaal niet woont!!!
Oke, dus 45 voor de entree.. 3 voor het parkeren, misschien nog wat benzine.. Dus dan uhmm.. hoelang duurt het? Een middag? dus hij hoeft echt geen 10 biertjes Nou dan is 65/ 70 euro zeer redelijk
Die ziet hem dan vast niet voor helemaal helder aan Arme Dennis, op van de spanning... Langs de kant van de weg, in de regen (natuurlijk) En jij maar puffen..