*zucht* na al die verhuisplannen denk ik ook weer eens aan verhuizen, eerst maar eens wachten tot Jos weer een baan heeft en er dan maar eens serieus mee bezig
nee duurt van 11 tot 23.00 uur. Dus een hele dag . Maar volgens mij wilde ze rond 1 uur gaan, zijn ze er rond half 2 en dan tot 23 uur en dan naar huis.
meiden ik ga er vandoor!! was weer gezellig!! lekker geklaagd enzo!! heeeeerlijk!!!! ik ga maar eens mijn bed legenmaken van koffers en duik er mooi in. heel miss kom ik morgen nog even koekeloeren maar denk het niet. Dus ik zeg voor de zekerheid: tot volgende week!!!!!! xx
.. maar ik ga er ook vandoor. Moet nog even naar de toilet en dan weer lekker mijn warme bedje in . Ben benieuwd of ik slaap als leon naar bed komt, die heeft nu nog bezoek, maar die zal zo wel een keertje gaan denk ik.
slaap lekker, niet te veel stressen morgen!! enne Fijne vakantie!!!!!! geniet van de zee, zon, strand en elkaar!!!
Komt ie EINDELIJK binnen.. Krijgt ie ook nog de wind van voren.. hij heeft ondertussen ZEKER de helft van de rit gelopen... AHHHHHHHHH
Succes! En gewoon je rechten op eisen Charmes heb je niet voor niks gekregen Pruilmondjes.. kunnen ook nog helpen Welterusten!!
Dat is dan ook wel handig.. dan nodig ik je uit op mijn verhuisfeest, als ik op de jouwe mag komen *kwijl*