Juli 2008 mama's (deel 8!)

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    een afwasmachine is echt een droom!!!!:D:D:D

enne tuurlijk voor de kinderen, voor wie anders8);)

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Alles voor de kinderen ;)

Maar ik ga naar boven!! Truste!

Was gezellig :D

3. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

ik ga nog even de was uit de machine halen, en ook mijn bed opzoeken.

was zeker gezellig! :D

Truste enne als ik er morgen niet ben, ik duim nog wel net zo hard!!!:)

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Daantje, snap je helemaal.
    Hier hebben we een dito situatie!
    Meneer heeft nl. heden avond (zonder overleg) 2 afspraken gemaakt.
    1) Er is vanaf a.s. weekend bij ons naast gelegen dorp FEESTWEEK, en volg. donderdag is er dan Paardenrennen. Hartstikke gezellig. Zegt ie dat ie vrij gaat nemen ondanks zijn collega met vakantie is en dat zijn manager dan maar gaat werken. Terwijl ik vorige week aan hem vroeg of hij donderdag 12/8 vrij wil nemen zodat ik een dag eerder met verlof kan en dan geen xtra opvang hoef te regelen en toen zij hij dat dat niet kon omdat zijn collega met vakantie is.
    Maar nu hoor ik dus dat ie volg. wel naar de Feestweek gaat (overdag)!!!
    2) Op 7 augustus is er Dance Valley, daar gaan we altijd naar toe echter sinds 2008 ben ik er dus niet meer geweest en Hugh wel! Maar gezien onze verbouwingsstress vind ik het dus lullig dat ie gaat! Ik zit dan de hele dag met een klusser in huis + die kleine erbij!!! Dat is trouwens ook volgende week donderdag wanneer hij naar de Feestweek gaat!

Vanavond laat kwam mijn dinnetje nog langs, ze had inene inspiratie voor de babykamer (zij gaat in September een opleiding doen als woonstyliste, dus zij mocht van ons dit project op zich nemen) leuke dingen hoor. Mja toen kwam de planning ter sprake...
    En ik keek haar al aan met een blik van ...DON'T GET ME STARTED!
    Ze zei ook, jullie gaan dit niet redden op deze manier. Als de klusser ook nog moet stucen dat moet zeker een week drogen!
    Met deze wetenschap (we hebben nl. nog nooit te maken gehad met stucadoor oid) raak ik nu lichterlijk in paniek! Dit gaan we niet redden voor mijn verlof!
    Jah zegt Hugh, de klusser gaat hele lange dagen maken heeft ie gezegd?!
    Ik hoor dit nu voor het eerst! Da's lekker dus ik zit op mijn vrije dagen mss wel 12 uur lang met een klusser in mijn mik!
    Oke het moet af mja ik moet die dagen rond middagtijd al elders slapen met Tygo en s'avonds dan?!

Toen we naar bed gingen was ik helemaal down! Hugh vroeg wat er was. Maar ik had de kracht niet om de discussie met hem aan te gaan. Huilend ben ik gaan slapen (harde buiken/pijn in bekken en rug) en Hugh maar...mss moet je stoppen met werken?!
    MAAR DAAR LIGT HET NIET AAN! Het ligt aan zijn houding/gedrag/besluiteloosheid en dan inene zo opleving als afgelopen zondag dat hij een held is en het hele huis doet en zo kakt ie weer in?! DAAR kan ik niet tegen....
    Dus kep het maar gelaten en tja met als gevolg...............tis nu 00:58 uur en ik ben klaar wakker!

5. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hoe gaat het nu met Joost? Heeft hij goed geslapen? En gaat het nu iets beter?

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    pff silla, wat een verhaal zeg! enne met stucen, hier hebben we de keuken ook gestuct maar heeft geen week nodig gehad volgens mij, goed ventileren en evt een kacheltje erbij zodat het allemaal wat sneller gaat?

met leon is nog niks uitgesproken, wilde er gister over beginnen maar hij werd boos omdat ik 'boos'was. maar heb gezegd dat ik 90 euro voor alleen binnenkomen wel erg veel vind, en hij van ja ik ga toch. nou dan gaat ie maar lekker. hoop dat het stort regent dan :p. dus we zijn gister naar bed gegaan, met de ruggen naar elkaar toe gaan liggen en zo gaan slapen zonder een weltrusten ;)

7. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland

he meis, toch, wat een rotdag gisteren. het zit je ook allemaal echt niet mee hoor. Wat een stress en gedoe, en al helemaal voor een hoogzwangere :(:(. Hoe is het gegaan gisteravond? Heeft hugh nog gebeld met de garage? En hoe is het gegaan met Tygo? Ik denk dat Tygo ook gewoon reageert op de spanningen in huis en daardoor extra onrustig is. Bah, het klinkt een beetje als een vicieus cirkeltje. Hoop dat het gauw doorbroken gaat worden!

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hey, wat goed zeg! Bedoel, snap dat het raar is, maar toch ook wel weer fijn. Nu maar hopen dat het zo blijft!

9. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje meis, jij gaat er echt met de bezem doorheen, wat een grote schoonmaak! Goed zeg!
    Ik ben vandaag nog steeds thuis aangezien de buikklachten nog niet over zijn (zal jullie de details besparen). We hadden ons vanochtend alleen wat verslapen waardoor we Mees meteen uit bed hebben moeten aankleden en daar kan hij altijd heel slecht tegen. Hij moet echt altijd ff rustig wakker worden en acclimatiseren en dat ging vanochtend niet. Tranen met tuiten, arm manneke, ga zo maar ff bellen met het KDV heo het gaat.

10. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ben het er helemaal, 100% mee eens!;)

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik ga langzaamaan iemand uit bed plukken ;0, ga eerst zelf eens opstaan ;) en me fatsoeneren, dan een lekkere boterham eten en dan fruit halen, richting mijn werk 2 potten snoep brengen, evt nog wat boeken uitzoeken, nog wat was wegwerken en wassen en de rest zien we wel vandaag

12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje zeg, wat een heftig verhaal :$:( Kan me voorstellen ja dat dit dan heel spannend is. En dat al op die leeftijd! Poeh, echt heftig. Ik hoop ook heel erg dat het niets bijzonders is zeg!!!!

13. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    he bah, wat vervelend. hoe is het gegaan verder? Alvast een hele fijne vakantie!!!!!!!!!!!

14. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Wat fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben, ff samen eruit. Klinkt als een geslaagde dag! En extra relaxed als je weet dat de meiden het ook naar hun zin hadden!

En wat goed zeg van Esmée dat ze het al zo aangeeft!!! Super joh!!!

15. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    nou, met jouw geheugen is niets mis zeg!:D Kan me heel goed voorstellen dat je nu minder tijd hebt om hier te kletsen. zal bij mij als ik over 1,5 week (heb nu voor mezelf een rustpauze ingebouwd) weer aan school ga beginnen ook wel weer anders zijn dan nu. Wel ongezellig dat Jos af en toe niet thuis slaapt. Maar ja, het zijn natuurlijk wel weer extra inkomsten. HOe is het trouwens verder afgelopen met het gedoe op zijn werk?

16. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hoe is het verder met je kleine man? En met Isabella?

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    ook mooi zeg!

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    die is echt super!!

19. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Veel plezier dan vandaag!!

20. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    hahahhaa, wat een portret zeg!! EN wat goed ook van het fietsen!

Deel Deze Pagina