Juli 2008 mama's (deel 8!)

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    De vloer is namelijk het belangrijkste ;) Want ik ga niet zonder vloer daar zitten.. Omdat je dan als je dan een vloer wilt leggen, al je meubels enz moet gaan verslepen.. Verven, kan altijd nog, dat is in die zin niet mn nummer 1 prioriteit haha.

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    én ik geef liever wat meer geld uit aan de meubels, omdat ik die weer mee kan verhuizen.. Dus ik heb liever een wat duurdere kast.. dan een wat duurdere vloer.

Maar goed, t is dus wel zo, dat prijs per m² duurder uit kan vallen dan prijs per pak :) Wel handig.. net als de prijs per kg.. daar kan je je soms ook zo op verkijken.

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Willen jullie dan over een paar jaar weer naar een ander huis? Of willen jullie dan een huis gaan kopen?

Volgens mij maken die ondervloeren niet veel uit hoor, volgens mij zit daar weinig verschil in.

Als de vloer niet vastgelijmd/gespijkerd zit dan kan dat best. Wij hebben op de zolder ook de vloer liggen die eerst op de eerste verdieping lag. Scheelt inderdaad weer een hoop kosten!

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat je liever duurdere meubels hebt als je van plan bent om er niet heel lang in te wonen!!

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Jep, Byron wil niet in steenwijk blijven. En dit huis is gewoon te klein, dus hebben we voor deze tussen oplossing gekozen, ook omdat Jor net op een andere school zit, en ik niet wil dat hij alweer moet wisselen. En byron eerst nog maar ander werk moet vinden enzo, de ervaring leert dat dingen waarvan je denkt dat ze een jaar of twee kosten, er makkelijk 3 of 4 worden..

Oke! Dit ligt niet vast gelijmd geloof ik.. Dus dan kan ik dat ook nog in mn achterhoofd houden ;) :D

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik had eigenlijk een beetje gehoopt, dat er gewoon een vloer in zat, die we over konden nemen..

Maar jah, een vloer van 4.99 m² zou voor de kamer en keuken op 200 euro uit komen, t is 40 ruim genomen in totaal. Dus dat is nog te overzien.

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Toch wel een beetje een maf idee... Na 10 jaar hier thuis te zijn geweest.. Straks ineens een ander huis.. *komt ze nu dan mee :p*

Gelukkig hebben we bewust een naam bordje zonder nummer genomen :D Die kan dus gewoon weer bij de deur :D (Dat is een heel belangrijk bordje namelijk haha)

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Maar ik zou jullie niet langer vervelen met mn verhuis perikelen :p

Nog FF de brief af wachten, al ga ik er nu toch wel voor 75% van uit, dat we ECHT gaan verhuizen!

*over tot de orde van de dag haha*

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, ik snap het. Misschien als Jor straks naar het VO gaat ofzo, is gelijk een mooie overstap. Dan gaat Noof ook net naar school denk ik? Kun je haar gelijk in de nieuwe woonplaats op school doen. Maar ja, dat is natuurlijk al weer over 2 jaar.

Ach ja, ik laat het lekker aan jullie over :p

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    75% maar, stiekum toch niet iets meer:p

Ik ga er ook weer vandoor. Nog even verder met mijn weekklus:D nu dochterlief nog slaapt.

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Dat is wel het idee idd, dat jor hier de basis school af kan maken, Noof dan daar op een school komt. En jor op het vo (als ie niet hier wil blijven hij is dan 12, dus "mag" bij zn vader wonen dan, al moet ik er niet aan denken)

hahaha toch wel? Nou jah, soms komen anderen op ideeen die je zelf over het hoofd ziet ;) Dus dat is wel handig :D

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    oke... betrapt, ik ga er eigenlijk voor 99% van uit.. zou namelijk niet weten wat er nu nog verkeerd kan gaan ;)

Succes!!

13. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hee meiden,

Even een vraagje. Wij gaan volgende week naar spanje met vakantie... nu twijfel ik over mee te nemen spullen.

Voor Noah neem ik sowieso flesvoeding van hier mee maar Senna krijgt peutergroeimelk vanaf 2 jaar voor s'ochtends. Zou ik dat mee moeten nemen of gewoon daar kijken wat ze hebben?

En speelgoed...misschien iemand nog tips? Luiers neem ik voor de eerste dagen mee maar voor twee weken voor twee kids is geen alternatief!

ik ben benieuwd....

xx Nina

14. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    yep, klopt helemaal zoals je het zegt!

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En je hebt jezelf ook al antwoord gegeven zie ik dus hoef ik het niet meer te typen.;)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Het kan maar dan heb je wel grotere kans op beschadigingen e.d. wanneer je het uit elkaar haalt.;)

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    DAar ga ik ook echt van uit hoor en vooruitlopend daarop alvast een voorzichtige .................

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!!!!!

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vergeet je ondervloer en latjes niet mee te rekenen in de begroting.;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik weet niet of ze dat daar verkopen.;)
    Ben nog nooit in Spanje geweest.:)
    Kan hij anders niet voor die tijd daar gewone melk drinken en dan thuis weer op de groeimelk overgaan?

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik wacht nog even tot het echt officieel is.:p

Deel Deze Pagina