ssssssssssttttttttt, niet over nadenken (en het is niet voor niks zoals het is, wij zijn namelijk het sterkte geslacht! )
ik ben wat dat aangaat denk ik een beetje vreemd, ik hou ervan om lekker alleen te winkelen maar dan is het inderdaad goed plannen
Ladies, ik ga er vandoor....medicijntijd voor de jongens en dan lekker douchen en naar m'n bedje! Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!
ja en afgezien van het minimale aantal keren dat het weg blijft (gemiddeld 2x 9 maanden per 40 jaar) valt dat best mee......
Ja inderdaad. Ik dacht echt dat het niks ging worden (heb voor mijn gevoel nooit genoeg geleerd en denk altijd dat ik er meer aan had kunnen doen). Toen vanmorgen de auto dus ook niet startte en ik begon te stressen omdat ik miss te laat zou komen zei manlief ook nog heel gevat ''Ah, je zei toch dat het niks zou worden dus dat maakt dan toch niet uit??'' Uiteindelijk was manlief helemaal trots en zei dus ook dat ik mezelf niet zo laag moest inschatten elke keer als ik een examen haal en dat ik iedere keer zeg dat ik het niet ga halen en dat het waarschijnlijk een herkansing word. IK had een vriendin ook al helemaal voorbereid dat ik hem moest herkansen en die zei precies hetzelfde..Ik moet mezelf niet zo laag inschatten!!
slaap lekker ramoon!! ( en ik zat ook hardop te lachen. dennis keek me vragend aan!! heb het maar niet uitgelegd )
gelukkig maar! enne dat huishouden niet doen is echt man eigen hoor, Jos is verliefd op de Wii van mijn ouders, maar morgenochtend ben ik er niet en heb nu al gevraagd of hij allemaal dingen wil doen Heb morgen eindelijk mijn capiciteitentest, en ben nu al zenuwachtig!
was er ook weer ff.. bel ik vanochtend de huisarts om kwart over 8 op, zit de huisarts al vol tot 10 uur! grrr.. dus ik vragen hoe dat komt, zegt ze doodleuk: stond gister al vol! Terwijl wij nooit bij haar voor een andere dag kunnen plannen, nee, ze hebben een dagagenda zegt ze altijd.. dus christian met een kwaaie kop erheen gebeld waarom anderen dan wel een dag of 2 dagen van tevoren een afspraak kunnen maken, zegt ze: ja, het is veranderd... grrrr... dus hij heeft met veel moeite een afspraak kunnen maken voor dinsdagochtend gelukkig.. fijn!
oef dat zijn weer even wat kosten ja. Hier iets met de brandstofslang of toevoer als ik het goed begrepen heb
jeeeh das ook niet fijn, kan me voorstellen dat je daar pissig van word. Wat moet je nu trouwens toch nog lang wachten op je afspraak!