Voorspeel goed dat ik vooral de spullen mee waar ze hier echt mee speelt (een bakje vol kleine rommel) en water/zand dingen, omdat je die dubbel kan gebruiken Ik denk dat je daar wel kan kijken voor peuter melk? En anders gewone melk? Drinkt noof al vanaf 1 jaar ofzo?
zo, was ik ook ff snel.. snel gelezen, maar weinig onthouden.. vanmorgen lekker gezellig bij vriendin op de koffie geweest, zodat christian de douchekabine eruit kon slopen..
zo, vandaag de 1e dag weer mijn oppaskindje erbij, wel druk hoor 3 kids willen de heren vandaag nauwelijks slapen maar wel moe en huilen... heb ik weer ..... verder gaat het goed hoor
Hmmm...volgens mij heb ik het even gehad met de schoonmaakwoede. Vanmiddag had ik echt geen zin meer en heb lekker mijn boek uitgelezen. Daarna nog wel even in de tuin bezig geweest. En heb nu geen zin om eten te koken, dus heb lekker makkelijk wat besteld... (wel beetje duur, maar ach, voor een keertje). Dus wij zitten over een half uurtje aan de shoarma met patat De kast is in ieder geval bezorgd en hebben ze gelukkig ook nog boven gebracht, dus dat is wel netjes! Ga nu maar even de tafel dekken, voor het geval ze toch eerder komen!
En Twan is net een maand. Knap hoor. En dan ook gelijk nog een drukke dag doordat ze nauwelijks wilde slapen.
Het zal vast gesmaakt hebben. Je bent druk genoeg geweest de laatste dagen dus een beetje rust heb je wel verdiend.
Goedenavond ladies! An GEFELICITEERD Je kan eventueel ook op marktplaats kijken voor restpartijen die je kan opkopen... Linnie Lekker hoor shoarma! Voor een keertje moet dat kunnen toch... Verder...geen idee meer sorry!! Ben zo druk vandaag geweest op mijn werk..Manlief was vrij dus die zou voor het eten zorgen. Hij heeft alleen altijd van die rare combinaties Nou had ie saucijsjes, sla en dan nog een bak met rundvleessalade. (En zijn argument hiervoor was dat die bak in de aanbieding was en de aardappels niet). DUs geen aardappels? Heel vreemd maar goed...Voor die ene keer haha. Verder gaat ie uiteraard vanavond WEER een vriend helpen. Er moet nu weer een televisie aangesloten worden...Maar beloofd dat hij met een half uurtje thuis zou zijn (nadat ik hem erop gewezen heb dat dit avond nr 3 is deze week dat hij weg is) Wel lekker gewerkt vandaag, spreekuur gehad. De praktijk word verbouwd en nu begint alles weer een beetje zijn plek te krijgen. Onze behandelkamer is ook zo goed als klaar, onze receptie is klaar, onderzoekstafel (kan dus nu weer gewoon op de tafel urine onderzoeken bij de gootsteen ipv in de vensterbank) Heb nu mijn eigen spreekuur gekregen op woensdagmiddag dus dat vind ik wel fijn. Ik heb in de week van 16 aug vrij dus daar zie ik echt naar uit. Oh ja, mijn studieboeken waren tijdens de verhuizing in een tas terecht gekomen waar ook een fles zonnebloemolie zat (terwijl ik zei dat die weg moest omdat je gewoon WEET dat zoiets gaat lekken). Heb dus een aantal weken geleden een verzekering afgesloten en daarbij een extra pakket genomen dat als je zelf schade maakt aan je eigen spullen dit eventueel verzekerd zou kunnen krijgen. Heb even gebeld en voor mijn boeken geld dit dus ook Vraag me alleen af of nu de premie omhoog gaat, weet iemand dit?
Zo wij zijn weer thuis van Bobbejaanland. (heb geen puf meer om terug te lezen ) We hebben een gezellige dag gehad, maar zijn er wel achter gekomen dat Rick niet is van alles wat "hard" gaat (en waar ie dan zelf per se in wil, en als de attractie dan eenmaal bezig is brullen dat ie eruit wil *zucht*), maar hoog boven de grond vindt 'ie geweldig.... Raar kind toch..... Om 19.15 uur lagen ze uitgeteld in bed....
jeetje zeg, twan nog maar zo klein en dan alweer je oppaskindje erbij. Kan me voorstellen dat dat druk was, helemaal als ze niet wilden gaan slapen. Nou, vanavond dan maar ff lekker voor jezelf zitten!
hmmm lekker hoor frietjes (shoarma vast ook wel, maar aangezien ik geen vlees eet en het nooit geproefd heb, kan ik daar niet over oordelen ). En jij bent productief genoeg geweest, dus ff voor jezelf met een boek in de tuin heb je wel verdiend!
leuk alles op het werk nieuw! Van de verzekering weet ik niet eigenlijk, dus daar kan ik je niet mee helpen. wel ongezellig hoor dat manlief weer de deur uit is, maar ja, als het maar een uurtje is... en? nog steeds niets vernomen van jullie poezebeest?
hihiihi, lekker ventje! Fijn dat het zo'n leuke dag was vandaag!! Als je nog leuke spam hebt, voel je vooral niet bezwaard om die hier te showen..........
nee, nog niet officieel, maar de kans is wel heeeeeeeeeeeel groot aangezien de termijn in verstreken en Ano nog steeds op 1 staat ze moeten alleen nog wel officieel bericht thuis krijgen