Nee, ik kan wel janken als ik aan poezebeest denk. Manlief is hem almaar zoeken, ik zit contstant marktplaats en allemaal van die sites af te struinen of hij daarop staat. Niks kan wel janken
he, getver zeg. kan ik me heeeeel goed voorstellen. hebben jullie al bij jullie oude huis gezocht of daar navraag gedaan. Katten hebben altijd de neiging om na een verhuizing terug naar hun oude territorium en huis te gaan.
Wat vervelend van poezebeest, kwebbels....... Maar is ie idd niet terug naar jullie oude huis? Een poes hecht zich normaal meer aan zijn omgeving dan aan zijn baasje......
Ik hoor net dat mijn zus bevallen is. Alles is heel snel gegaan, ze moet wel naar het ziekenhuis omdat de placenta niet los kwam....Ga dus vrijdag mijn nieuwe nichtje bewonderen
ow bah, maar ja, ook wel voor te stellen na zo'n drukke dag. Zo dus ff een pcm nemen en lekker relaxen!
meiden, ik ben er van tussen. Mees ligt nog wat te spoken dus daar ga ik ff naar toe en dan lekker op de bank met een boek of tv kijken. Fijne avond allemaal en tot later!
heb ik inmiddels al gedaan (die pcm)......maar 't is ook de tijd van de maand .........en ik had het vanochtend echt even helemaal gehad met Joost met zijn gebrul, gekrijs en getier..... (is manlief een dag vrij.....ga ik een beetje lopen brullen :x)
ben even aant kijken voor de route, maar denk dat er een makkelijkere route is dan die ik nu heb . zou je me je adres nog even kunnen pb-en?
en balen van je hoofdpijn zeg! zijn jullie wel naar bobbejaanland geweest vandaag? als het morgen niet gaat, of je hebt liever niet dat ik kom moet je het gewoon laten weten he!
Hi miesjes bent te moe om terug te lezen sorry... Heb ik veel gemist? Ramoon hoe was je dag met al je mannen? Anno...en en en heeft het duimen geholpen? Hier liet de klusjesmah eht weer es afweten, hij kwam pas om 11 uur en was om 13:30 uur weg...lat van zijn rug?! Hij had al wat balken op maat gemaakt enzo, deur zit niet zoals ik op de tekening had aangegeven. Gelukkig staat ie nog niet in het kozijn maar goed. Weer was OER rustig!!!! Zo rustig dat ik zelfs bijna in slaap viel! Daarna gegeten bij mijn moeder (vadertje had lkkr nasi gemaakt). Ik was na het eten in slaap gevallen op de bank. Inene hoor ik veel glasgerinkel en Tygh huilen. Is er een vaas (leeg) langs de kast op zijn hoofd gevallen. Kleine snee in zijn voorhoofd en op neusvleugel. Mijn broertje was de enige die hem mocht aanraken...Dus die deed de pleister en Tygo had de grootste lol (terwijl wij allen nog een beetje shacky waren) en mijn broertje ook een pleister op zijn hoofd gedan. Daarna mocht ook alleen mijn broertje zijn handjes e.d. schoonmaken. Vandaag heeft ie overigens een top dag gehad op het KDV heeft bijna de gehele dag bij de peuters gespeeld! En zelfs 3 boterhammen gegeten (met als gevolg dat avondeten niet wilde vlotten) en ging net ook met gemak naar bed. Nou ja ik hou me rustig vanavond en morgen zit ik de hele dag met die $%@#^@%& klusser opgescheept.