Heb je internetbankieren? Zo ja ff naar je afschrijvingen en de betaling terugvorderen. Heb je ING PB ik je wel ff hoe dat moet... Als je de fiets gaat ophalen kun je alsnog afrekenen... Anders ff je bank bellen voor advies.... Bij wie heb je besteld?
Rens...heb je per mail ook geen bevestiging gehad?? Da's vreemd meestal is dat toch wel zo bij webshops? *wil je niet bang maken hoor, maar dat vraag ik me gewoon ff af*
heb bij rijwielstunthouse besteld. Hoop dat ze straks mailen en anders ga ik inderdaad terugvorderen (heb nog sprankje hoop dat ik te zwartgallig kijk) maar heb er nu geen goed gevoel bij. Zit bij rabobank maar daar kan denk ik ook... heb wel de bevestiging van ze gehad dat bestelling ontvangen was en later dat de betaling binnen was en dat ze afgehaald kon worden...
Kep ff gegoogled... Mss ook ff contact opnemen met Marktplaats mss weten zij wat of hebben advies... Want het bedrijf heeft daar eergisteren nog advertenties geplaatst.. Marktplaats.nl > miss bella cruisers 16/18/20/24 inch - Fietsen en Brommers - Fietsen | Meisjes
als ik om 12 uur niks gehoord heb, dan ga ik terugvorderen... ga nu even een boodschapje doen... jullie horen het wel
Shit..hmmm Nou laten we dan maar het beste van hopen... Mocht je rond 16:00 uur niets meer gehoord hebben, geld terughalen hoor en dan mail je ze maar dat je terplekke afrekend ofzo.... Maar dan heb je in elk geval je geld terug. Hebben ze het betreffende fietsje niet elders te koop?! Wil je wel helpen zoeken.............
Je was me net voor ik stelde voor als je aan het eind v/d dag niets gehoord hebt hihihihi. Maar goed mijn aanbod blijft gelden, ik zoek met je mee naar een mooi fietsje!!
Klusjesman is er nog steeds niet en neemt niet op!!!! Maar goed een positieve note... Volgende week dinsdag aankoopskeuring met de verkoper v/d auto en mss al gelijk overdracht (maar sowieso volgende week heb ik een nwe auto) als hij goed uit de keuring komt!!! YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Tenminste 1 TO DO ding voor de bevalling die ik kan afvinken!!!
yeah iig een nieuwe auto! hier nog niks gehoord! fietsje was bike2fly 12inch groen. kon hem elders ook krijgen, maar dit was de enige die voorraad had en we konden afhalen althans als ze dat pokkeadres zouden doorgeven!!:x:x:x
Doe het ff hier ga ff eten maken voor Tygo... Adres: rijwielstunthouse renemagrittestraat 30 3059rk rotterdam Tel: 0684473794 / Email: info@rijwielstunthouse.nl
super bedankt!! Jammer dat ik ze niet te pakken kan krijgen om te verifieren, maar e-mail en tel klopt met wat ik heb