Juli 2008 mama's (deel 8!)

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Fijn dat de keuring geregeld is silla!! lekker :D

Pff.. dat fietsje, hopelijk is het gewoon onmacht.. En lijkt het erger dan wat het is!

Hier nog in spanning, maar ook vandaag staan we op nummer 1.. Dus ik ben dr bijna zeker van! Ik lig voor mn brievenbus.. Te wachten op post haha.

Zou zo nog ff verder met rommel verwijderen, heb al een halve container, byron heeft gister zn papier gesorteerd :D Ook weer een doos oudpapier extra, gaat goed!

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Heb je ze niet gebeld? De woningbouw! Zou ik doen whahahaha dan weet je het ECHT zeker. Maar zo te horen kan het sowieso niet meer mis gaan! YAHOOOOOOOOOOO.

Wij gaan nu plat! Ben gesloopt en voel weer brandenmaagzuur opkomen :(

Tot latersssssssssss

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Neej, je kan pas vrijdag van 13.00 bellen.. maar goed, ik wacht geduldig de post af ;)

Ondertussen begint mn schuur ook weer normaal te ogen :D

Succes met liggen!!

4. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    ow jee, dat klinkt niet heel goed idd, misschien kan je je geld nog weer terugvorderen via internetbankieren?

5. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Getverrederrie zeg, lekker afspraken maken zo!! Kunnen jullie hem er niet op aanspreken dat hij zijn afspraken niet nakomt? En dat hij anders gewoon geen geld krijgt! En nog een beetje op zijn gevoel inpraten dat het er wel om gaat alles op tijd klaar te krijgen voor de baby er is!!

6. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    ah da's iig al iets inderdaad, fijn hoor!!

en nou die klusjesman nog :(:(:x

7. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    spannend hoor!! Maar ik vertrouw op goed nieuws per post morgen!

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    sow, Mees ligt er in. Zijn vanochtend eerst naar een kinderboerderijtje geweest (ezel was erg lief, maar een mini haantje wilde me bijna aanvliegen!!!) en toen op de koffie bij mijn opa en oma. Nu ff wat dingen in huis doen terwijl de kleine man slaapt. Tot later!

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Ramoontje: jammer dat je je zorgen maakt om Joost. Maar het kan ook heel goed de peuterpuberteit zijn hoor! Misschien heeft hij het gewoon wat heftiger dan Rick, wat misschien ook wel komt omdat hij zich verbaal nog niet kan uiten. Dan werkt het natuurlijk dubbelop! Ik heb hier soms ook echt het gevoel dat ze niet lekker in haar vel zit, maar dan blijkt het toch gewoon echt dwarsigheid/verveling te zijn! Kan hij zich ook niet lekker vermaken met zijn nieuwe verjaardagsspeelgoed?
    Silla: fijn dat de aankoopkeuring geregeld is en je waarschijnlijk volgende week een nieuwe auto hebt! Wel slordig van de klusjesman zeg!!!! Zou toch echt even een hartig woordje ermee praten!
    Daantje: veel plezier bij Ramoontje vandaag!
    An: lekker dat jullie nog steeds op nummer 1 staan. Dit kan niet meer missen!!!! En al lekker aan het opruimen dus, leuk hoor!
    Rensie: vaag verhaal van die fietsenwinkel. Hoop voor je dat het goedkomt en dat het gewoon even een website-storing is!

Gisteravond was ik echt helemaal gevloerd hoor. Had gewoon echt nergens zin meer in. Dus gezellig een avondje aan de telefoon gezeten en daarna lekker met mannetje filmpje gekeken. Mannetje had gisteravond ook nog even de deurpost in de badkamer geschuurd....dus ja, vanmorgen had ik weer genoeg te doen: de badkamer een grote beurt gegeven. Ben er de hele ochtend mee zoet geweest. Arinde kwam op haar manier meehelpen en al haar speelgoed meeslepen, dus ja, het ging niet allemaal even snel. Maar ze is wel heel lief geweest.
    Hoop nu dat het vanmiddag nog even droog blijft, want wil er vanmiddag graag wel even uit. Even boodschappen doen ofzo, zit nu al vanaf dinsdagmiddag thuis...

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

De brief is errrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*feeeestje!!*

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anno, Byron, Jor en Noof: van harte gefeliciteerd met jullie huis!!!!!!
    Whoh...wat zul je happy zijn!!!!!

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Gijs: van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Maak er een mooie dag van!!!

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Gijs, ook van ons gefeliciteerd!! Een hele fijne dag, en dat je maar goed verwent mag worden!

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Heb meteen de nodige papieren bij elkaar gesprokkeld :D
    Ik las, dat ik met een paspoort, de sleutel op mag halen, om vast te kijken :D Dus dat is wat we morgen gaan doen ;) :D

Dinsdag om 9.00 is de afspraak.. Dus nou, reken maar uit :D :D

15. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag je dan morgen al gaan kijken en dan is dinsdag het huis al voor jullie???? Of mag je dan dinsdag pas gaan kijken? Gaat dus wel lekker snel allemaal:D

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net even een afspraak met vrienden gemaakt, die we al heel lang (meer dan een jaar:$) niet gezien hebben. Hun dochtertje heeft een poos getobt met haar gezondheid, maar nu gaat het weer goed dus hadden ze weer tijd voor ons. Dus over 3 weekjes komen die gezellig hier langs.

Daarna nog het dressoir uitgezocht/opgeruimd/schoongemaakt. Dus ben nu bijna door mijn benedenverdieping heen. Alleen nog de koelkast schoonmaken en dan de woonkamer een goede zeem/zuig/dweilbeurt en dan is de hele benedenverdieping hier tiptop-schoon! Maar die kamer doe ik morgen pas hoor!
    De bovenverdieping doen we wel weer als Arinde's kamer klaar is. Dan kunnen we daar eens goed opruimen/uitzoeken/schoonmaken. Maar nu komt eerst zaterdag gezellig mijn schoonzusje een paar dagen logeren, dus hoef ik dan lekker niet veel meer schoon te maken en gaan we gewoon lekker genieten:)

Nu nog even foto's uitzoeken, dan kunnen we die vanmiddag laten bijbestellen.

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Er word aangeraden, voor dinsdag het huis te bekijken!! Ik kan met paspoort de sleutel halen.. Dan dinsdag het gesprek, met neem ik aan als hoofdreden, of we het kunnen betalen, en ik neem aan, dat het dan van ons :D

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Een jaar.. das lang! Maar gezellig dat ze langs komen :D

Pff.. bezig bijtje.. Ik heb de keuken lades, en de schuur gedaan.. haha

Succes met foto`s uitzoeken!

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dat gaat dan dus echt lekker snel. Dan gaan jullie er per 1 september zeker uit?

Gaat Byron nu straks meer werken nu hij zijn scriptie klaar heeft? Of kan dat niet bij het bedrijf waar hij werkt?

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad lang ja. Maar ze wonen ook een eind weg, maar meestal probeerden we 1/2 keer per jaar af te spreken, maar nu dus straks bijna 1,5 jaar geleden denk ik!!!

Jij bent ook best lekker bezig hoor, zo te lezen!

Deel Deze Pagina