Hij werkt nu weer 4 dagen, en als hij helemaal klaar is, kan hij 5 dagen gaan werken, zn contract is net verlengt met een jaar (soms, lijkt het ff TE goed te gaan allemaal) Geen idee... 17 augustus, heeft byron nog een gesprek met zn begeleider van school, en eigenlijk wil ik proberen, om voor die tijd, het grootste gedeelte gedaan te hebben.. (als het haal baar is)
Das best lang, maar ja, echte vriendschappen, zijn vaak niet in "tijd" af te meten.. Mn container is bijna vol ondertussen, dr staat al wat rova, of hoe dat bij jullie heet, de vuilstort in elk geval, spul.. Dus dat komt goed Morgen avond kan ik dozen halen, vriendin is net verhuisd, dus die had ik al gevraagd de dozen te bewaren En dan.. dan kunnen we inpakken!!!
Oké, dat is wel goed geregeld dan! En in jouw tempo en met jouw enthousiasme moet dat vast goedkomen om al een eind klaar te zijn dan Handig die verhuisdozen van je vriendin! Kan een hoop in hoor
Hmm...hier hoor ik er eentje. Heeft vast raar gedroomd: nee joh, nee joh, snik, snik...en stil is het weer Hoop dat ze nog even doorslaapt, anders is ze straks niet te genieten
hahaha, daar ligt het zeker niet aan In prencipe, kan de schuur bijv, nu zo "over" alleen een stellingkast daar plaatsen, en klaar.. De zolder net zo. én ik heb nog even tijd.. dus ik kan nog van alles makkelijker maken haha. Ik begin met een lijst/planning/budget verhaal Dan hoeven we die alleen maar af te werken
Hihi....je moet toch ergens je verhaal kwijt he, als je zo opgewonden bent Maar het klinkt alsof het allemaal goed gaat komen, als iedereen en alles een beetje meewerkt!
Het was erg gezellig bij ramoon, de kids hebben zich goed vermaakt! Nog een lekkere boterham en krentenbol gegeten met z'n alle, en toen lekker met joost gekust . En rick is zo'n lekkere deugniet . Mika vond het allemaal wel best, die laat het zich gewoon gebeuren en kijkt toe . Hij zou als we thuis zijn eigenlijk naar bed gaan, maar bedacht me op de terug weg (nee hij heeft niks geslapen) dat we dan maar even langs de winkel rijden voor wat frietjes te halen, krijgt ie me daar bij de auto een driftbui die ik dus niet wist te handelen, bij ramoon was er ook al een discussie wel of geen spijkerjasje aan in de auto, en nu bij de winkel wilde hij dus helemaal niet meer in de auto. Thuis gekomen wil ie dus niet naar bed. Heb de tv maar aangezet en hij zat net nog voor de tv maar inmiddels is ie daar ook weer weg . Had eigenlijk gehoopt dat ie nog even naar bed ging maar helaas . En ramoon, ben nu in 1 keer goed gereden .
Uhm.....eigenlijk niet meer... Beetje ver weg....voor Arinde wakker wordt en ik bij jou ben...heb ik vast geen zin meer en de rest van mijn vakantie zit al bijna vol. sorry
nogmaals................. gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! super joh!! fantastisch nieuws!!! Heel veel geluk in jullie nieuwe woning! ennuh... mag de huisspin uit de schuur ook mee?
Fijn dat het zo gezellig was. Maar wel vervelend dat Mika nu niet naar bed wil. Want je zult best wel moe zijn nu Of ben je weer lekker opgeladen door er even lekker uit te zijn geweest
NOgmaals, ik vind je maar een bezige bij, heerlijk om dan alles weer zo lekker op orde te hebben he?! En wat gezellig dat jullie vrienden langskomen! Hoe oud is hun dochtertje?
eigenlijk allebei, ben eigenlijk nu wel moe van het rijden, maar vond het wel lekker om eruit te zijn en zou wel het een en ander willen doen. Maar goed, morgen weer een dag
Vandaag gaat het tot nu toe wonderbaarlijk goed......ik schuif het zelf ook maar op peuterpuberteit in combi met het niet kunnen uiten.....hij is immers al helemaal binnenstebuiten gekeerd en eigenlijk is er dus geen aanleiding om te denken dat er qua gezondheid iets zou zijn.....