pfff dinsdag pas!! wat achtelijk zeg!!! hadden ze ook wel ergens kunnen laten weten toch? klein briefje voor alle clieneten??? tsss nou iig fijn dat je dan dinsdag kan.
Ja ach als ik hem iets vraag dan doet hij het wel hoor. Maar hij was naar zijn zeggen zoooo druk geweest met de auto (ja erop wachten ) Maar goed. Uiteindelijk heeft ie het gedaan dus ik laat het los! ZENNNNNN Ja spannend joh!! Ga voor je duimen!!
Ja dinsdag is ind nog best lang. Moet wel zeggen dat het af en toe bij ons ook zo druk is dat we gewoon niet anders kunnen Vroeger heb ik mij hier ook aan geirriteerd maar nu ik de andere kant zie zie ik wat voor hectiek het is om alles zo goed mogelijk te kunnen plannen. Neemt niet weg dat het soms vervelend is voor de patienten.
dat snap ik ook, maar vind het gewoon erg lang, mede omdat ik bij onze dokter meestal dezelfde dag nog terecht kan, en anders de volgende dag wel
wij hebben een volkswagen golf station. ideaal! hadden een opel astra station. ook ideaal met 2 kinderen!
oke ga eens kijken hoe duur ze zijn 2de hands . toch maar even want stel dat het toch duurder uitvalt dan dat we denken...
oke nu heb ik er wel eentje gezien, maar daar klopt volgens mij de km stand niet van, want er staan er nl 2 op. 1ntje van 115 en 1 van 187000. Marktplaats.nl > Opel Astra station 1.6I - Auto's - Opel
ZETPILLEN! Was zo blij dat ik ze voor Karsten bij me had nu hij die oorontsteking heeft. Ik kan je anders onze bagagelijst toesturen als we terug zijn? Of ben je dan al weg?8)