ja klopt ja, maar moet nog maar een paar andere dozen doorzoeken, want mis een paar pakjes , maar ja dat kan ook straks of vanavond , nu ga ik echt boterhammetjes smeren
Nina veel plezier!! Heerlijk he zo'n peuterpuber hihihi. Hier gaat het ook met ups en downs qua gedrag van Tygo...
ja dat weet ik ook niet, denk om daar binnen te lopen, mijn klachten op te schrijven en om me dan een fijne zwangerschap te wensen ofzo
Nou ik zou lkkr zeggen van luister es... Verlof is ingegaan, kep mega last van mijn bekken en lijkt me verstandig als de bedrijfsarts maar mijn kant op komt en anders gewoon telefonisch....
Nou weetje.... Als de auto door de keuring heen komt dan kopen we hem gewoon. Ik weet dat ie niet gestolen is oid dus wie dan de eigenaar dan wel is geeft niet en of ik hem nou van Peter/Felix of Jantje koop... Ik heb een goede auto...
ja zoiets ja. Misschien bellen ze ook als ze zien dat mijn verlof bijna ingaat. We wachten wel af en we zien wel.
dat is het belangrijkste, maar vind het wel vreemd dat je denkt particulier te kopen en dan ineens een andere naam eronder? misschien is ie wel homo en is felix zijn vriend
sow zometeen maar even een asprine pakken, heb zo'n last van pijn in mijn knieen trekt helemaal naar mijn scheenbenen heen.
Ik zou gewoon aangeven dat je niet gaat omdat je met verlof bent en het dus nergens voor nodig is. Als ze er dan alsnog op staan dat je komt, kun je alsnog gaan.
ligt eraan, als mika het eens in zijn kop krijgt om te gaan slapen, die is nu dus met de rolluiken aant spelen, dus kan waarschijnlijk zo weer naar boven voor meer drama *zucht*
Zow, kep een lkkr (grill) pistolet ham/kaas/pesto EN een (grill) pistolet kipfilet/kaas/pesto!!! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!