Juli 2008 mama's (deel 8!)

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oh wacht, dat is vandaag he! oh sorry rensie, ben helemaal de tijd kwijt! Van harte gefeliciteerd met jurre!

Jurre proficiat met alweer je 2de verjaardag!

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jurre van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag knul!!!

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hebben jullie het trouwens ook zo dat de kracht in je hand afneemt? Vooral als ik 's ochtends op sta, is het een drama, kan dan bijna geen vuist meer maken en de vuist heel krachtig dichtknijpen lukt al helemaal niet.

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jammie, jammie, klinkt heerlijk inderdaad!

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo even broodje eten.

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jep maar dat heb ik al héél lang. Bij Tygo ook.
    Vocht in je gewrichten is dat, wordt ook wel Carpaal Tunnelsyndroom genoemd. Gaat weer over NA je bevalling.
    Wat je kunt doen is van die polsbeschermers die ze bij inline skates gebruiken.
    Ik heb elastische polsbanden van Hanzaplast maar het zweet zo....

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Krijg het niet op :(
    Nou ja dan niet hihihihi

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Eet smakelijk!

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nee geen last van

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    geef maar aan mij :p

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja bedoel ik, maar asprine is wat korter :p

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi...wel lekker dat je nu al vrij bent (ook al is de reden wat minder). Nu heb je nog lekker 7 weken om de boel klaar te maken ipv maar 4. Kunje het lekker een beetje op je gemak doen!!!!
    En maak je niet druk om de rommel boven, niemand die jou dat kwalijk neemt nu...en anders...helpen ze maar een handje;)

13. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Geen tijd gehad om bij te lezen helaas en ga zo ook ff aan de schoonmaak, maar wou ff tussendoor iemand feliciteren............

Lieve Jurre, van harte gefeliciteerd manneke met je 2e verjaardag!!! Een hele fijne dag vandaag, laat je maar lekker verwennen!:):)

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja nou schoonmoe kwam boven de ramen wassen dus wilde even alle was in de wasmand hebben ipv op de grond ofzo (ja ben zo'n sloddervos :)) en het bed even opgemaakt, en de tijdschriften op de badkamer aan de kant enzo. Dus dat moest gewoon opgeruimd worden. En nu ga ik lekker niks meer doen, het laatste restje was hangt nog op de draad om te drogen, maar die haal ik straks pas af want eer dat dat droog is ;). maar heb volgens mij wel weer te veel gedaan, begin ook hoofdpijn te krijgen

15. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Silla: lekker zo rustig op je werk! En helemaal super dat de klusjesman is komen opdagen! Hopelijk doet hij flink zijn best en is hij lekker opgeschoten als je straks thuis komt.
    KK: dat is een mindere nacht zeg! Gezellig straks bij je vriendin!
    Kwebbels: inderdaad een mooie reden om al het babyspul eens uit te zoeken. Balen dat Indi zo vervelend is. Hopelijk slaapt ze vanmiddag een poos en is ze daarna weer in haar goede doen!
    Ramoontje: dan zullen ze de volgende keer toch wel tevreden zijn over Joost zijn taalontwikkeling!!!
    Daantje: lees dat je al veel gedaan hebt vandaag! Vanmiddag dus lekker gaan genieten van het zonnetje!!!!
    Senn: zo, jij hebt ook de smaak te pakken. Lekker hoor, dat je al zoveel gedaan hebt!
    aankleedkussen: wij kopen denk ik ook een aankleedkussen erbij voor op Arinde haar nieuwe kamer. Dan verschonen we haar op haar bed of op de speelgoedkist. Beneden hebben we er ook al een, omdat ik overdag altijd beneden verschoon. Dus dan hebben we er 3..ach ja, beter te veel dan te weinig.
    Rensie: bakze vandaag!

Hier een lekker ochtendje gehad. Eerst nog even 2 wassen gedraaid en opgehangen (binnen...want ik dacht dat het ging regenen vandaag;)). Daarna de koelkast schoongemaakt en toen vond ik het tijd om van het lekkere weer te genieten. Dus met Arinde naar de bakker gewandeld en op de terugweg langs de speeltuin gelopen. Daar waren ook nog andere kindjes met hun moeders, dus Arinde heeft lekker gespeeld en ik met de moeders gekletst. Daarna nog lekker in de tuin gezeten en een boterhammetje gegeten buiten. Alleen een beetje jammer dat de wespentijd weer begonenn is:$:( Nu ligt Arinde lekker te slapen en ga ik zo nog even de kamer een goede beurt geven.

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Jurre: van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Maak er maar een mooie dag van met papa, mama en Twan!!!

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Weet ik maar dan moet ik het van het weekend doen.;)

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veel plezier op Texel!:)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lieve Jurre van harte met je 2e verjaardag!:)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Morgen weer een dag.;)
    Je hebt voor vandaag hard genoeg gewerkt.:)

Deel Deze Pagina