Juli 2008 mama's (deel 8!)

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Het is hier heerlijk, we zitten in Kortgene.

Ben benieuwd wat de ha zegt.
    Maar dat van je hart zou dat door dat spiraaltje komen?;)

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kwebbels....wat een Ruk dag gister! En dan nog es die opmerkingen *zucht*
    Gefeliciteerd met het behalen van je examen.
    Hoe is het met Indi? En hoe is het met je collega?

Daantje...Hugh wilde de nieuw-waarde weten omdat "mijn Dagobert Duck" dan wil berekenen of deze auto dan wel rendabel genoeg is. Als het om geld gaat (al is het 20 euro) moet alles goed gewikt en gewogen worden.
    Das niet helemaal waar want bijv. het halen van eten of uiteten doet hij er zooooooooooooooooooooooo lang over om een beslissing te nemen wat ie wil eten dat ik ondertussen "scheurbuik" heb van de honger! Ook met het aanschaffen van Luxaflex...hebben we een JAAR over gedaan! (Ze worden overigens in de loop van volgende week geleverd) en dan krijg ik stalen mee...dan zit ie nog 30x zijn mening te veranderen.
    Dusssssssssssssssssssssssss da's mijn besluitloze vent!

Ga weer ff verder lezen...

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh Ling...vandaag de uitslag...wanneer krijg je die?

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gisteren vanuit Zeeland over Den Haag naar huis en 's avonds toen Sven terug was van kamp ( anderhalf uur later dan gepland) weer naar Zeeland.

We hebben allemaal m.u.v. de kids beroerd geslapen.
    Karsten had gisteravond nog steeds koorts en ligt nu alweer in bed omdat hij alleen maar loopt te dralen.

Ik ga zo even de was van Sven wassen want daar had ik gisteren geen tijd meer voor.

Is alles hier goed verder?
    Zag dat er zoveel was bijgeschreven en dat kan ik helaas niet allemaal bijlezen.
    Mag ook in PB als er belangrijke dingen zijn.

Ik kom straks nog wel even spieken maar ga nu eerst aan de gang hier want Niels is boodschappen doen met mijn moeder en nu Karsten in bed ligt heb ik even mijn handen vrij.
    Die andere 2 liggen al in het zwembad.:p

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Liset...Fijn dat alles goed gaat met Sebas en succes vandaag met je capciteitstest!

Daantje....ik ben zelf ook voorstander van een stationwagen maar tis smaak wat je voor merk/type kiest!

Sen...Karsten nog steeds niet de oude...arm ventje sterkte.
    Volgens mij heb je niet veel gemist, mja ik kan niet eens 3 pagina's onthouden op ZWP dus pin me er niet op vast...

Ben vandaag thuis gebleven....
    Nadat ik hier afsloot ging ik ff de bank op, til me voeten omhoog en....schiet het me er toch in van mijn onderkantje naar mijn onderrug. Ik werd zo overvallen van de pijn dat ik naar adem snakte en geen geluid meer kon maken dan alleen snikken (met tranen). Hugh had het in 1e instantie niet eens door, stond nl. in de keuken.
    Daarna zakte het wat weg maar daarna, veel krampen in bovenbenen, mijn onderbenen + voeten zijn helemaal opgezet. Je ziet NOG STEEDS de striemen van mijn slippers van gister middag!!!!! Nog steeds last van rug en onderkantje en mijn voeten.....wow zelfs de aanraking doet zeer.
    Ben net met veel pijn en moeite gaan douchen. Kep zo 'lopen zweten....zelfs de waterdruppels van de douche op mijn voeten deden zeer!
    Dusss ik doe rustig aan...nou ja zeg maar NIETS!
    Benen omhoog/alles in de buurt (eten/drinken/laptop/adapter laptop/telefoon) en verder NIETS!

Hugh zei al, nou Sil je hebt het (vergeleken bij Tygo) al zoooo lang volgehouden vind het knap hoor! Doe maar lkkr rustig aan vandaag.
    Je begrijpt ik was alleen daarom al in shock want Hugh is nooit zo meelevend.
    Gister na dat auto verhaal vroeg hij ook "wat is er nou...heb je weer last van je hormoontjes" ....*zucht....kerels* dus nogmaals je begrijpt de shock van vanmorgen.

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Vrees dat ik weer alleen ben...hihihihi

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ookal ben ik alleen...

Kep weer een auto gevonden (wel helemaal in BREDA) maar volgens mij is dit wel Hughs Favo!
    Zelf is het niet helemaal mijn smaak maar vind hem wel stoer....
    Kep Hugh gebeld en gemaild en gezegd dat ik nog 1 zoek poging doe ondanks dat het niet gewaardeerd wordt (hij was daar anders van mening ---- uiteraard hij zal toegeven dat het soms een lompe zak is) maar ik HOOP dat deze het wordt!
    Groot/weinig KM/binnen budget/Stoer (maar dat is smaak)/1e eigenaar en van 2007! = gewoon NIEUW!
    ssangYONG aCTYON a 230

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hmmmmmmmmmmmmmmmm bij de buren is het ook gezellig!

Mijn Poolse/Russische buurvrouw heeft ruzie met haar 18 jarige zoon!
    Moet altijd lachen want ze klinkt net als Maxima...

Lang leven de zomer met de deuren open hihihihi

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    phoe hier eentje die de hele tijd op mijn blaas schopt, is zo geen fijn gevoel! Ben ook benieuwd of ze me bellen dat ik niet hoef te komen, en anders ga ik gewoon werken en kijk ik hoe het gaat en als het niet gaat ben ik ook zo weer thuis.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    uhm silla, weet niet of dat een linkje was maar hij doet het niet :p.
    Waar kijk jij trouwens voor auto's? bedoel op welke site ;)

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ohh altijd fijn haha.

Hier ligt er al eentje in bed, ben benieuwd voor hoelang ;)

12. Zo, was ik ook weer ff..
    Kids liggen op bed.. esmée slaapt, maureen is nog aan het kletsen... ;)
    Ga ff spammen..
    Vind deze zoooo lief.. Is nog bijna nooit gebeurd:

Bekijk bijlage 84386

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    die is zeker lief!

14. Daantje85