Merel en Lars, erg leuk, stond ook op mijn lijstje, maar dit jaar zijn er 3 Larsen in de zeer nabije omgeving geboren. Merel en Bram, nope Bram niet mijn smaak. Merel en Ruben, het zoontje van Bas zijn broer heet zo.
Ja en zitten we ook nog eens met het feit dat heel veel namen niet lekker bekken met onze achternaam: taman.
vind jesse er wel leuk bij klinken vind het ook moeilijk voor namen te zoeken hoor en vooral omdat jij specifieks iets zoekt
Heb van de week maar tegen mannetje gezegd dat hij ook zo zachtjes aan maar eens over namen moet gaan denken. Bij Arinde vonden we het al vreselijk moeilijk, vooral een jongensnaam. We hadden er uiteindelijk wel een, die ik toen niet super vond, maar inmiddels ben ik wel aangewend. Dus wat dat betreft mag die het van mij wel worden. Maar voor een meisje moeten we natuurlijk weer helemaal overnieuw beginnen
Nou ja, niet volledig uit de tijd, maar niet die hele nieuwe moderne namen in elk geval. Maar ook zeker niet de hele ouderwetse namen .
Ik bedoel ook niet ouderwetse namen hoor...maar namen uit DIE tijd ( dat rijtje van KK was van 2000 geloof ik). Op die manier bedoelde ik
Merel en Jasper Merel en Victor Merel en Jelle ik roep maar wat namen........(oa uit de top 100 van Vlaanderen van 2006)