Er zat geen linkje bij hihihihi.... Kep alleen ff het merk/type genoteerd.... Poeh welke sites.... autorunner.nl autotrader.nl autotelegraaf.nl marktplaats.nl autobytel.nl (deze zoekt over meerdere sites) Verder gewoon Type auto invoeren in google....
hihi ga ik dat eens doen als blijkt dat ik vanmiddag vrij ben . Ga nu even mijn ogen dicht doen want ben helemaal op.
Hey meiden, Druk aan het auto's zoeken zie ik?! Hihihi, moeilijk is dat altijd he? En Silla, groot gelijk dat je thuis bent gebleven. dit is echt geen lekker weer meer, laat staan asl je zwanger bent!! Doe maar lekker rustig aan vandaag! KK, wat een ongelooflijk leuke foto's van je meiden en van Chris!! Wat wordt Esmée al echt een peuter zeg! Haar gezichtje is enorm veranderd en ik vind haar nu echt heel veel op jou gaan lijken!! En wat is ook Maud een mooie meid, vooral die laatste foto, wat een mooie ogen! Ze vermaken zich prima samen, super leuk om te zien. Maud begint trouwens steeds meer op Esmée te lijken of niet?
sow, nu weer ff druk aan de slag. MEes ligt er net in. Nu ff de boel opruimen, zelf eten, m'n oma bellen, schoonmaken (pfff en dat dit weer...) tot later!
Hoi ladiesss...Nou het lijkt wel alsof dit gewoon niet mijn dagen zijn. Vanmorgen moest manlief er om half 5 uit. Nou had die zijn wekker een uur te vroeg gezet dus om half 4. Ik met mijn slaperige kop bedenk niet gelijk dat ik hem een uur verder moet zetten dus hij ging 20 x af in de snooze functie. Toen een klein half uur later dus weer. Om half 6 werd Indi wakker met 40 graden koorts en heeft verder bij mij geslapen. Om kwart voor 7 moest ik er zelf uit, heel zachtjes gedaan want Indi lag er nog in. Mijn zus zou om half 8 komen om op te passen, om 7,.40 was ze er nog niet dus bel ik haar.....Bel ik haar wakker! Oeps. Die was dus veel later dan gepland maar ik was uiteindelijk maar 15 min te laat. Oppassen ging verder prima maar nu heeft Indi inmiddels weer 40 graden koorts. Ze slaapt nu lekker in ons bed en ik ga maar aan de schoonmaak *stofzuigen *dweilen *was opvouwen *ramen zemen *afwassen
Mirrem...succes vandaag! Hoop ook dat het beter gaat met je oma Kwebbels...tis idd jou week niet! Balen dat Indi nog ziek is... KK...geniet van het zonnetje! Mijn ouders zijn hier nu..wachtend op mijn broertje (ze gaan gezamelijk naar tandarts en daarna boodschappen doen)