je kunt zeggen wat je wilt, maar het is wel zo!!!! Ik ben super te vreden met mijn mooie nieuwe (belgische ) Doblo!!!!
Kep ff contact gehad met de dealer v/d auto. Hij is op voorraad nog steeds maar ivm de hitte hebben ze aangepaste werktijden. Mja dus ik heb gemaild dat ALS we komen, morgenochtend tussen 9 - 11 komen....
't is gewoon een Italiaanse (al is ie geloof ik geproduceerd in Turkije), getransporteerd naar Nederland en toen ingevoerd in Bels (en dus voorzien van een Bels kenteken ) Moet wel zeggen dat het nieuwe model vele malen mooier is dan 't vorige....het is nu echt veel meer een personenauto...
Stom dat ik daar niet naar kijk (verbruik) mja daar heb ik dan ook weer geen verstand van whahahahahaha. Nou ja nu geef ik echt de zoektocht op..... Wordt er simpel van................ Ouders zijn weer weg..thank god begon alweer te balen dat ze er waren gezien jullie nu weer een beetje online zijn (hihihi) en ik dus lkkr wilde forummen....
Yep......normaal zou je zeggen koop gewoon een nieuwe in B, maar dat was prijstechnisch helemaal niet gunstig. En de "oude" invoeren naar B, was ook belachelijk duur.... Maar omdat de auto op de zaak staat en er dus geen btw betaald hoefde te worden....en omdat ie op Bels-kenteken zou staan viel ook de BPM nog weg....was het veel gunstiger om dus een nieuwe via NL te kopen en dan toch weer in te voeren. (aanschafprijs zonder btw en zonder bpm in NL was minder dan de bruto prijs B en dat terwijl ze in B dus geen BPM kennen)
Ja is ie ook maar toch lijkt ie me net ff te klein. Daarnaast is het een "meeneem" prijs (dus valt er weinig van af te dingen)..... Maar goed I GIVE UP...
hadden vandaag trouwens weer een bekeuring in de brievenbus....dit keer was ik het wel zelf.....maar 30 euries, maar dat zijn eer eigenlijk 30 teveel..... Is mijn 2e bekeuring in bijna 15 jaar tijd....
En een Fiat Stilo Sation.....is dat niks voor jullie? Die worden niet meer gemaakt (geloof ik), maar zijn 2e hands nog wel te krijgen.... Of krijgt Hugh al koude rillingen als ie het merk fiat hoor....
Of een Seat Toledo...net een maatje groter dan de Leon...staan er toch ook behoorlijk wat op 2e hands...
Italiaanse auto's behoren niet tot Hughs favo... Muv Alpha Romeo Seat Toledo...hmmmm nou ja geldt hetzelfde eignelijk.... Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Kep zo'n heerlijeke/makkelijke vent Djeeeeeeeeeeeeeeeee tis alweer bijna 2 uur!
de 1e was vlak nadat ik m'n rijbewijs had behaald, maar die kwam binnen op mijn moeders naam, auto was van haar . Deze is binnengekomen op Pat's naam (kenteken staat op zijn naam), maar ja, 't is mijn auto en ik reed er ook in op dat moment.....