denk dat jij hem gaat winnen lisette!!! hhahahaha. Nou ben een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje bijgekomen, maar ben bang dat ik om echt bij te komen echt een tigvoud van 2 dagen nodig heb, maar goed. Het was wel ff fijn aan het beroerd zijn toe te kunnen geven. Heb voor de vakantie nog niet veel meer gedaan dan een lijstje maken. Dat vind ik het heerlijke van hier in NL op vakantie, dan hoef je niet zo te stressen met voorbereidingen enzo. hoest bij jou dan?
heyyyy, heb jij nu gewonnen (ging het om de 5000?)_ Ja, denk dat hij idd gedroomd had ofzo, was echt heel verdrietig en wilde bij ons blijven. Dus ach ja, dan maar voor uitzondering weer een x bij ons. dacht, gezellig ff, maar daar kwam ik gauw van terug toen meneer weer alleen aan het woelen en draaien was
groot gelijk meid! He, maar morgen tegenaan??? Speciale plannen voor de zondag? Hoe gezellig ik het ook ff vind, ga nu ook ff lekker zitten beneden. Ken mezelf, anders zit ik hier over een uur nog en is Mees weer wakker. Ook heel gezellig, maar aangezien ik ook nog moet eten (en me net herinnerde dat ik de hele dag alleen nog maar 1 kopje koffie heb gedronken en dus echt ff moet gaan zitten met wat te drinken) ga ik er nu ook van tussen. Tot later! Fijne dag Lisette en Senn!
goed gaat allemaal lekker zijn gangetje, Sebastiaan heeft zijn eerste tandje!! Isabella blijft lekker ondeugend en begint steeds meer hele verhalen te vertellen. jij ging toch naar Drenthe? lijkt me inderdaad wel schelen qua bagage. Ben nu al bezig voor onze vakantie
Gewoon wat hh zaken en voor de lunch ga ik American Pancakes maken en ik moet ook nog een cake bakken die ik mee neem naar mijn oma maandag. Geniet maar lekker van je bakkie koffie.