pfff ik ben aan 't kijken voor een zonwerende oplossing voor mijn koepels....da's een duur geintje, als je voor een origineel systeem wil gaan.....(nou hebben we wel 2 flinke koepels, maar toch)
Oh Rick komt vragen of ik kom helpen om een mooie brug te bouwen met de duplo....dus ik ben er vandoor...tot later!
nou dames even snel vanaf het werk. dennis wordteind volgende maand geopereerd. deze arts vond dat hij moest opereren en aangezien dennis het zo zat is en echt depressief van werd, zo zei hij het zelf niet maar kwam er wel op neer, dat hij het toch maar gaat doen. Eerst gaan we nog op vakantie, want eiegnlijk kon hij al eerder terecht maar dan kunnen we helemaal niks meer en we mochten zelf bepalen!!! dus super. Gaan we lekker even een weekje weg en daarna onder het mes. nou ja mes, ze gaan het via een kijkoperatie uitvoeren dus 4-6 weken revalidatie ipv 6 maanden oid. Dus dat is ook positief. Hij vind het wel enorm spannend en ook wel eng, maar is er ook wel aan toe. Het besef komt vanzelf wel. Was fijn dat ik mee ben gegaan want ik mocht eerst niet mee van hem (naar aanleiding van onze ruzie) maar dat zit wel weer ok. Nou ga weer aan het werk!! ciao ladies!!
Ling! Volgende maand al...BETER!!! Top... KK. deze stond idd ook al op mijn favo hihihihi wat ben je toch goed... Ramoon, je zonwering is idd niet goedkoop helaas!
ja dat weet ik, maar die zijn 2de hands al boven ons budget . Of ze hebben super veel op de teller staan.
fijn dat het gesprek positief was! nu hopen dat vanaf dan alles weer een beetje zijn normale ritme krijgt en dat dennis er ook weer bovenop komt.
Hoe laat moet je beginnen dan? Kun je zelf niet ff bellen....onder het mom.. Poeh wat is het warm he....
moet om kwart voor 4 beginnen. Nou had het er vanmorgen met mijn moeder over wat ik zou doen, want met een kleine die de hele tijd op mijn blaas drukt is het niet fijn om te staan. Maar goed betekend dat ik me dan ziek moet melden en dat doe ik liever niet. Heb besloten dat als ze niet bellen dat ik gewoon ga en het dan aankijk hoe het gaat op het werk, gaat het niet dan ga ik gewoon naar huis simpel. Maar betekend wel dat ik dus ziek van de zwangerschap naar huis ga en dan moet ik dus verplicht 6 weken van te voren stoppen met werken toch?
hahahaha ja dat klopt!! het is een echte octopus!! die heeft alle wedstrijden van duitsland goed voorspeld!!! hihihi ja hoop ook dat we daarna in beter vaarwateren terecht ga komen!
Kom net met Indi van ha vandaan. Mevrouw had op een gegeven moment 40.4 koorts en uitslag. Heeft dus een virusinfectie. Moet dus gewoon uitzieken...