KK mss zo'n zwemvestje kopen bij Intertoys? Liset...je houdt het spannend met de uitslag van de test hihihi Ramoon, creabea met zonwering hihihi. Maar als dat idd een goedkope oplossing is waarom niet. Maar je hebt toch ook van die dakraam rolgordijen (kies je voor verduisterend maar dan een lichte kleur )...mss is dit adresje wat voor je www.internetzonwering.nl daar hebben wij onze luxaflex ook vandaan schelt best qua prijzen... Zit ik hier uitgebreid te laten zien welke auto's ik heb gevonden op i-net... Waarvan natuurlijk 9 v/d 10...te duur/teveel km/oud model bla bla bla is. Zegt ie inene ik ga naar een vriend?! Dus ik zeg nou gezellig zit ik hier het e.e.a. voor je uit te zoeken flik je dit, 2e zondag ga je ook al weg lekker gezellig. Nou het ligt natuurlijk weer aan MIJN HORMONEN! Maar als hij vanavond niet voor 00:00 uur thuis is...kan ie hetzelfde verwachten als een paar wkn geleden...komt ie er dus NIET in! (Kep hem toen buitengesloten en is toen teruggegaan naar die vriend en heeft daar op de bank geslapen)....
hopen maar voor hem dat hij dan voor 00:00 thuis is.. hoe gaat het nu verder tussen jullie dan?? volgens mij niet al te best of wel?
Nou het ging even goed maarre de afgelopen week loopt ie weer irri te doen. Maar nogmaals volgens hem ligt dat aan mijn hormonen :x
Op zich hebben zij rolgordijnen in cassettes (dus dan loopt de zijkant door een geleider) en dat zou kunnen bij lichtkoepels....maar ik haal het qua afmeting niet (hun max. afmetingen zijn niet groot genoeg )...... Maar toch bedankt voor het meedenken! Pffff.....het gaat niet echt lekker tussen jullie op het moment, is het wel? Vervelend hoor Dikke knuff voor jou!
kk justin heeft zwembandjes om. maar wij hadden destijds een zwemband waar hij ECHT niet uit kon komen hoor! hoe krijgt ze dat dan voor elkaar? en idd zo'n zwemvestje is miss wat. silla, wat een flapdrol is het ook af en toe he die kerel van jou!! lisette, ik duim mee!! senn, de operatie is om de hernia weg te halen. De artsen in het antonius wilde dat niet doen omdat de symptomen niet overeen kwamen met het beeld. deze arts zegt:wij behandelen de symptomen, niet het beeld. Oftewel, wat ze straks zullen zien van binnen, kan er toch nog heel anders uitzien dan op de MRI. Dus even afwachten maar en ben ook wel blij hiermee. Dennis moet nog even wennen aan het idee. Blijft een grote stap. verder weet ik het even niet meer
Hahaha ja lekker makkelijk... Dan heeft denk ik bijna elke vrouw last van haar hormonen.. zou het ook niet fijn vinden als ik bijna het hele weekend alleen ben.. (maar ja volgens mij duren hormonen tot negen maanden na de bevalling..) Dus heb ik er ook nog last van
Bij Esmée gaat het prima met alleen ring en dat ging bij haar ook toen ze zo oud was als Maureen, alleen Maureen werkt zich elke keer naar boven om dan bijna met haar koppie onder water te gaan... Vervelend... Bandjes werken dan ook niet.. Misschien had iemand een idee van een speciale band?
Ramoon...jammer het was idd te proberen. Dan zou je idd met doeken moeten werken...of... Je hebt toch ook dat verduisterende raamfolie (wat wel eens voor auto's gebruikt wordt, is dat niet wat?
ja idd, schuif maar alles af op de hormonen grr! Hij mag blij zijn dat jij nog voor hem aant zoeken bent, en volgens mij hoeft het van hem niet zo erg anders was ie er al lang zelf achteraan gegaan.
hihi, we hadden de benzinepomp kapot maar hebben nog geen rekening gehad, dacht misschien weet christian ongeveer hoe duur zo'n ding is?
wij hebben een baby's first band, die maak je vast met gespen. online kaufen- babywalz - Al het goede voor mijn baby en dan die middelste in de onderste rij
Ja precies... Van de week vroeg mijn cheffie of ik het mijn collega nog kwalijk nam over dat gedoe over mijn werkdagen. En mijn cheffie had ook tegen mijn collega gezegd dat het mss door mijn hormonen kwam dat het me zoveel deed bla bla bla. Maar ik zei tegen mijn cheffie dat ik het haar idd kwalijk nam dat ze me zoveel stress heeft bezorgd... Verder heb ik het laten ruste nwant ik was er alweer klaar mee. Ik vrees dat mijn cheffie niet inziet dat mijn collega haar gewoon voorliegt. Maar goed daar komt ze wel achter...