die van tien euro ernaast is trouwens ook met bandjes en tot twaalf maanden sorry kijk verkeerd is 29,99. wel duur volgens mij hebben wij er niet zoveel voor betaald
moet ze dan veel met die collega werken? ben je het weer vegeten ratelt ze het weer op . Jij hebt het ook zwaar te voorduren nu
Arhhhhhhhhhgggggggggggggg nu zijn het echt mijn hormonen. Hugh is dus bij zijn vriend... Begin deze avond viel bij ons ff het stroom eraf maar dat duurde nog geen 5 min. Zijn vriend woont bij ons in de buurt, dus belt ie me om te vragen of bij ons de stroom er weer af is want bij zijn vriend wel... Dusssssssssssssssssssssssssssssssssssss ik zeg...fijn hebben jullie lkkr WARM BIER! DAGGGGGGGGGGGGGGGGGGG! Kep dus de hoorn erop gegooid... Who the hel cares dat ze geen stroom hebben. Ze zitten toch alleen maar als Beavis & Butthead op de bank biertjes te drinken! Sorry voor me gezeur hoor maar vind dat zo'n onzin gesprek van Hugh wat verwacht hij dat ik de nuon ga bellen ofzo????
hey ingrid! hier alles goed, weet niet of je meegekregen hebt dat susanne bevallen is, en voor de rest weet ik het niet zo.. hoe is het met jou en je mannetjes??
Nee mijn collega werkt maar 2 dgn. Maar loopt wel te miepen dat ze meer uren wil maken. Mijn cheffie heeft haar vaak de kans gegeven om dat te doen maar dan wil mijn collega het weer op HAAR VOORWAARDEN tja en daar heeft mijn cheffie niets aan.... Ik laat het ook maar...want uiteindelijk is het een storm in een glas water geweest want vanaf maandag a.s. ga ik dus om de dag werken en mijn collega gaat v.a. 2 aug. met vakantie. Dus uiteindelijk ging het voor haar maar om 3 wkn aanpassen van haar dagen en gezien ze voor de vakantie toch de opvang van haar 9 jarige zoon moest regelen had dit zelfs gekund zonder dat ze die evt. nieuw (interne) baan had aangenomen Maar goed what ever. Nog 3 wkn achter de balie en dan nog 2 wkn nutteloos werk doen en dan trek ik die (werk) deur tot 5 januari 2011 dicht
Je hebt ook speciaal zonwerend glasfolie (dat hadden we in ons andere huis op de ramen van de aanbouw), maar da's niet genoeg voor de lichtkoepels helaas..... (principe is hetzelfde als die verduisterende folie , en die folie wordt ook vaak gebruik op etalageruiten)...
whahahahahaha sorry maar je kan zo smakelijk vertellen!!! wat wilde hij hiermee bereiken? ik denk dat hij het alleen wilde controleren of het bij jullie ook was.meer niet denk ik
nee inderdaad, ideaal! Dacht in eerste instantie dat KK Esmée bedoelde dus niet goed gelezen, maar voor Maureen zou deze wel kunnen.
Dat zal idd mja dan nog..................... Dan zit ik zonder stroom, lang leven accu laptop en was ik naar boven gegaan dan kon ik Tygo in elk geval horen
Zie dat accu bijna op is...snel ff de adapter erin voordat er mss bij ons ook weer stroom uitval komt whahahahaha