Oh ik vertrouw het wel hoor... Ik weet dat haar man en kind thuis zijn of ze moeten intresse hebben in een trio...whahahahahaha.
als het hier zou gaan regenen dan ga ik er ook lekker onder staan vind dat altijd zo lekker ruiken een regenbui na warm weer
Wow het gaat hier echt tekeer! Bliksem/donder/heeeeeeeeeel veel regen... Hugh is zonder paraplu of jas de deur uit whahahahahaha
dan moet ie misschien wel helpen iets te verplaatsen of zo...óf ze zijn met een verrassing voor jou bezig
komt nog wel....de wind zal wel wat aanwakkeren en even blijven waaien...hier waait het nog steeds en het is buiten best aangenaam nu!
Dat denk ik niet Ze weet dat Hugh geen geheimen kan bewaren, zeker niet als hij een rol erin moet spelen en dat zou ze ook niet doen wetende dat ik thuis ben. Ze hebben het nl. 2x gedaan en beide keren wist ik dat zij erbij betrokken was en toen regelde ze het zelfs terwijl Hugh op het werk was dus ik heb te telefoongesprekken gemist maar toch wist ik wat er aan de hand was
hier een kleintje in de buik die weer lekker op mijn blaas zit te drukken en volgens mij koppeltje aant duikelen is in mijn buik, die gaat gewoon echt flink op en neer!