ik ben hier aan het kleppen, zit met 1 oog voetbal te kijken en ben ook nog aan 't chatten.... Toch handig als je blind kunt typen, hahaha
haha ik ben ook en met een half oog voetbal aant kijken, op dit forum aant schrijven, bij de september mama's aant schrijven en zit op hyves . Wat een druk leven heb ik toch
Hi Ladies, Moest nog mega veel pagina's van vorige topic lezen...maar daar is niets van blijven hangen helaas. Kep toch niets ernstigs gemist? Van deze eerste 9 pag. is ook niet veel bijven hangen. Sen... Beterschap met Karsten Anno...Beterschap met Noof Ramoontje...Hoe is het met Joost nu? Daantje...lkkre drukke dag gehad, nu ff chillen he KK...wat heerlijk zo'n daggie met z'n 2 Suus...Beterschap en wat een mooi kereltje!!! (Sen bedankt voor het doorgeven.) Nou verder weet ik het dus niet meer... Vandaag middels een veilingsite geboden op een auto...maar helaas werden we continue overboden. Redelijke dag gehad vandaag, veel moe en pijn...lichaam begint het nu toch langzaam aan (ondanks rustmomenten) het sneller op te geven. Nu zijn de mannen (vriend vna Hugh is er ook) voetbal aan het kijken...ik meen Tygo nog 20 min. geleden gehoord te hebben dus ik hoop dat ie nu wel slaapt.... Morgen weer werken aan de ene kant best zin in maar aan de andere kant...een daggie voor mezelf zou ook niet verkeerd zijn (lees= gewoon NIETS doen). Mja moet mijn dagen bewaren voor na mijn zwangerschapsverlof.... Nog 6 wkn werken..... Voetbal is erg spannend, zelfs de kleine in mijn buik is er druk van. Waarschijnlijk door dat nerveuze gedoe van de heren hier op de bank hihihihi.
je hoeft nog maar een weekje minder als mij . Kom op meid je kunt het! nog even doorbikkelen en dan mag je eindelijk je dochtertje vast houden!
Oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Dat was gevaarlijk net Nederlands doel stond leeg! Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff lang leven van Bronkhorst
Ja het komt ook wel goed, ben blij dat de woonkamer nu af is (al moet ik nog wat kasten herinrichten maarrre is geen must hihihi) Maar de gedachten dat er nog veel in huis moet gebeuren beangstigd me wel. Mja idd ff doorbikkelen... En merk je al verschil met je bekken door de fysio?
Met Joost gaat het wel goed hoor....dikke lip/blauwpaars en hij "voelt" er regelmatig aan, maar that's it!
die kasten komen wel een keertje, staan er nog langer dan vandaag . echt verschil merk ik nog niet, maar komt misschien nog wel, ze heeft vandaag voor de eerste keer los gemasseerd (de spieren onder in mijn rug, en moet zeggen dat het wel wat verlicht)
Oh da's opzich wel lkkr. Mss na nog een aantal sessie's komt het wel goed. Hoe vaak per week ga je? Ik heb sinds 2 dgn het gevoel dat 1 van mijn heupen soms op slot zit....maar na ff rusten gaat het wel weer... Maar zodra mijn benen gaan opzwellen (door vocht) duurt het langer en kan ik gewoon niet meer staan. Mja mijn buik is nu ook echt zooooooooooooo groot! Krijg wel vaak te horen dat ik nu MINDER "groot" ben dan met Tygo toen... Oh ja, als ik moe ben waggel ik ECHT als een Sumo-worstelaar. En guess what... TYGO DOET ME NA
We zouden er eigenlijk minimaal net zo veel betaald moeten krijgen als de mannen die nu 90 min. lang een balletje aan het trappen zijn in Zuid-Afrika
hij huilde heel hard, maar dat was volgens mij meer van de schrik..... Gevoelig zal het idd wel zijn, geneest normaal gesproken wel vlug volgens de huisarts, dus daar gaan we maar vanuit.
hahaha.....wiegel-waggel , zie 'm al lopen.....mr pinguïn is er niks bij waarschijnlijk (sorry Silla)