Strax moeten we mss penalty's schieten? Hou me hart vast... Oke we moeten nog ruim 40 min maar toch hihihi
Aha.... het schijnt op sommige plekken idd hevig te keer gegaan te zijn.....hier heeft het vannacht wel geregend, maar het heeft weinig geholpen voor de temperatuur en de benauwdheid
Da's ook zonde!!!! Blijf toch met je klauwen van andersmans spullen af! :x Misselijk hè, je hebt toch niet voor niks een gsm!?!?!
Moet "lachen" als ik Nigel de Jong zie.... Had nl. een (half) broertje van mijn broertje kunnen zijn...die 2 hebben héél veel van elkaar weg.... OEPS nog een hele kaart voor van Bronkhorst (vind dat zo'n symathieke gozer)
Uhhhhhhhhhhhh kep geen idee omg WAT LOPEN ZE TOCH TE $@#%^$&*^ op het veld, lijkt nu wel de 1ste helft van NL-BRA
heb 't effe gecheckt..........eerst 2 x 15 minuten verlenging en dan penalty's vindt het eigenlijk een waardeloze wedstrijd tot nu toe.........
Héé Daan, Ben je er weer? Te druk of te moe of BEIDE hihihihi Wel gezellig hoor ......... OMG wat een kans! Mja buitenspel!
kan ie beter thuis op de bank verder kijken....mocht ie dan echt in slaap vallen, dan kan ie lekker blijven liggen .
haha nou leon was erg moe . Die had de ogen al een paar keer de ogen dicht OHH ROBBEN! zelfs die had ik erin geschoten!