da's idd ook auwa.......op van Persie was een van de laatste overtredingen....breekt ie een keer door :x
haha ja is winter nu daar he . Ligt alleen geen sneeuw . wilde nog wat zeggen maar ben het even kwijt.
Zo madammeke is druk in mijn buik! Begint steeds minder fijn aan te voelen overigens de laatste dagen, ze komt echt ruimte te kort volgens mij en dan moet ik nog zo lang!
oh ja mika heeft eigenlijk nooit een speen gehad. heel in het begin toen ie net geboren was, maar hij moest er al meteen niets van hebben . en hij duimt ook niet, maar bijt wel al nagels
Moet zo met babyfoon/laptop en adapter naar boven verkassen... Babyfoon is weer eens op! Man wat gaat dat snel telkens!
meiden, ik krijg het echt megawarm met die laptop op schoot....ga afsluiten en dan na de wedstrijd lekker douchen en slapen.... Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!
Er zitten oplaadbare in, deze laad zich dan weer op in de oplader maar na een jaar gaat ie zonder oplader wel sneller leeg....
Poeh wilde net ff wat speelgoed opruimen e.d. maarre..........WOW wat doet dat zeer aan mijn buik/rug?! Kan overigens niet eens meer beschaafd met mijn benen bijelkaar zitten?! Laptop op schoot...geen optie meer... Kep eigenlijk geen zin om morgen te werken....
blegh en dan met zo'n weer.. kan het me goed voorstellen. De batterij is hier bijna leeg dus ik ga er ook vandoor meis. Spreek je misschien morgen nog? Sterkte er nog mee met je rug/buik.