Juli 2008 mama's (deel 8!)

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Suus, wat fijn dat het lkkr gaat met de kleintjes.
    Idd begrijpelijk dat het met jou nog wat minder gaat, mja rustig aan doen maar.
    Kan de KH je wasje niet doen morgen? Ga lkkr relaxen?!

Ramoon, fijn dat alles goed is. Kijk het idd maar ff aan hoe het verders gaat...

Uhhh ben het alweer kwijt!

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ziet er wel leuk uit die Reptielenzoo! :)

Douch-ze en slaap lekker voor de kindjes en een fijne avond nog voor jullie!

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hier alles redelijk!
    Slecht geslapen (veel plassen en erg warm)...
    Vandaag werken...viel me eigenlijk ook zwaar...
    Telkens staan en zitten hakt er best in....
    Mijn cheffie gaat geloof ik kijken of ik toch een weekje eerder op een andere plek kan gaan zitten ipv achgter de receptiebalie.

Vanavond bij mams gegeten, maar ben nu wel moe.

Tygo had vandaag maar 1 uurtje geslapen dus hij ligt nu op bed. Ik hoor hem niet mja dat zegt niets....

Straks lekkr op de bank TV kijken want ik ben echt te moe gewoon en kep erg last van mijn buik (zit me gewoon in de weg)...

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    de meest voor de hand liggende dingen zijn uitgesloten....dus tja.... Ik vroeg wel nog of de aanblijvende verhoging kan komen door de ziekte van Pfeiffer....daar heeft de KA wel nog op gezocht intensief, maar eigenlijk wordt daar niks over de duur geschreven....zou dus kunnen, maar er is niemand die het zal kunnen zeggen met zekerheid. ;) Het blijft dus vaag....maar we houden het maar gewoon in de gaten...

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi Ladies...

Jeetje wat voel ik mij brak. Eigen schuld uiteraard (lag over enen op bed en om een uur of half 7 ging mijn wekkertje weer). Gelukkig was ik niet de enige want ik stond gister samen met mijn collega gezellig voetbal te kijken en wijn te drinken:D Dus we waren beide brak haha. Ben wel nog steeds een beetje ondersteboven van die steekpartij. :( Maar goed, probeer het maar los te laten!

Indi ligt nu lekker op bed, ze was doodmoe maar wilde uiteraard niet naar bed. Net lag ze ff te huilen maar nu is het stil. Gaan zo slingers en ballonnen op hangen voor haar verjaardag morgen! Ook moeten we haar driewieler in elkaar zetten en inpakken.

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nog wat gehoord over die auto?

Wel fijn dat je cheffie zo met je meedenkt!!! Hopelijk krijgt ze het geregeld.

7. kwebbels

Oh en nog zoooo ontzettend lief. De buurvrouw kwam een bakje lasagne brengen!! Zo'n lief mensje is het ook..Gister heb ik ook ff gezellig met haar zitten kletsen en van de week kwam ze hier al een bakkie doen. En dat eten van haar is zooo lekker!!! Scheelde mij dus weer koken hoefde alleen een salade te maken :D

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wat lief zeg! Ben d'r maar zuinig op, op dat buufje.....wie weet hoe hard je ze misschien ooit nog eens nodig hebt!

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sen, je hebt een leuke dag gehad in elk geval.
    Balen van je bekken maar nu gewoon lkkr rustig aan....

Ramoon, Joost doet het nu toch verder goed, en qua temp...met dit weer lijkt het met toch moeilijk te pijlen hoor.
    Hou het gewoon in de gaten....

Kep nog geen reactie op mijn Automail gehad?! Zucht...
    Man ben zooooooooooooooooo moe, kan er echt werkelijk niets aan doen. Kep net 2 borden eten op en een magnum ijsje en....kep nu alweer lekkere trek...hoe bizar!

Morgen vrij maar ik geloof dat het rot weer wordt. Hmmm wat gaan we dan doen.
    Ik merk dat Tygo bijna elke dag weer een nieuw woordje/naam zegt. Mijn tante is bij mijn moeder op bezoek, zij heet Titia en hij noemt haar Tita? Ook Elmo en Ernie zijn nwe namen?!
    Vandaag ook met voorlezen zei hij Pau...en dat is dusssss Pauw.
    Die stomme CB maar zeggen dat het te lang duurt allemaal dat praten. Mijn kind doet het gewoon op zijn tijd....

10. kwebbels

Ja inderdaad! Beter een goede buur dan een verre vriend. Morgen ga ik met Indi prinsessencakejes maken en dan brengen we er ook een bij haar langs!

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Probeer het idd los te laten...
    Focus je maar op de verjaardag van Indi...
    Ff snel je dingen doen, douchen en dan lkkr naar bed...
    Ben je weer fris en fruitig morgen!;)

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ramoon, kep nog niets gehoord. Baal er wel van.
    Morgen is de zgn overdracht van mijn echte favo auto (die ik ben misgelopen) ik hoop stiekum dat het toch niet doorgaat en dat die eigenaar toch nog contact met ons opneemt. Geloof me als dat ding goed rijd heb ik dan voor het weekend nog een andere auto (als het aan mij ligt whahahahaha)

Kwebbels, fijn zo'n buuf. Doe mij er ook 1 hihihi

13. kwebbels

Nou ladies ben er weer vandoor!! Ff pfaffs kijken en dan slingers ophangen...

14. Zo, was ik ook weer ff..
    Vandaag wel lekker gewerkt! Meiden hebben heerlijk gespeeld en geslapen, enz.

Christian is pas laat thuis, hij heeft een balans van zijn werk... Blegh.. Mja.. Straks lekker met een ijsje onderuit op de bank :D

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou wat zullen ze dan donderdag van Joost wel niet zeggen....die zegt nog bijna niks....... Nou, BOEIEN!!!:x (ben trouwens wel benieuwd of ze daar hier in Bels anders naar kijken dan in NL, heb er de kinderarts namelijk nog met geen woord over gehoord en die heeft hem toch sinds december herhaaldelijk gezien)...

Het allerbelangrijkste voor Joost was dat we iig zijn gewicht zouden stabiliseren en dan zouden we weer naar zijn temperatuur kijken.... Het is wel zo dat hij nu niet meer iedere dag boven de 38 zit, dus wat dat betreft..... We zullen wel zien....

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Goed plan!!!! :)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    dan duim ik stiekem heel hard dat die deal niet doorgaat, goed?! :D

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijn dat het werken je zo goed bevalt en dat het met de meiden zo lekker gaat bij de gastouder! :)

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou lieverds...
    Ik sluit af...
    Tot morgen.........

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid