Juli 2008 mama's (deel 8!)

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    veel plezier morgen!

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hij is nu 22 maar weet niet wanneer hij eens doorkrijgt dat deze 'vrienden' zijn vrienden niet zijn. Als ze zeggen van we springen in het kanaal is mijn broertje de eerste die springt en de rest aan de kant blijft staan. zo'n personen zijn het. Ze gebruiken mijn broer alleen maar, maar dat ziet ie zelf niet, en met hem praten lukt niet want dan krijg je alleen maar een grote mond. Dus weet ook niet wat ik nu moet.

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ramoon slaap lkkr!
    Ik ben er de hele dag niet dus ik lees het feestverlag later wel.
    Maar hoe dan ook..GENIET morgen!

Daantje...
    Wat een gedoe allemaal. Ik zou het loslaten...
    Mijn moeder en broertje liggen ook vaak in de clinch (uiteraard gehele ander situatie als bij jou) maar ik heb ook mijn handen er vanaf getrokken.
    Jij hebt nu jou gezin en de 2e is onderweg...
    Hoe lief ook, je broer moet het zelf doen/willen en zolang ie dat niet inziet kunnen jij en je pa l*llen als "Brugman" maar heeft het geen zin.

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    He dames,

Alles goed hier hopelijk?
    Hier ff wat stress gehad want kreeg eergisteren wat bloedverlies en dat was gisterenmorgen nog niet over en de buikkrampen die er bij zaten leken wat regelmaat te hebben. Stress dus. Vk is even geweest en gelukkig zat mn bm nog potjedicht. Moest laten controleren op blaasontsteking en er was een lichte verontreiniging maar niet geneog voor een kuurtje. Veel drinken dus en cranberrycapsules en wederom weer de boodschap dfat ik heel kalm aan moet doen. Heb gelukkig sinds halverwege de ochtend geen bloed meer gezien en de buikpijn is weer terug op zn normale niveau dus dat is wel fijn. Enige verschil dat ik merk is dat ukje wat rustiger is. Maar goed, zolang ze maar gewoon wel beweegt niks aan de hand.
    Morgen wordt Ivy ook al weer 2 zeg! Ze is er alleen nog niet helemaal klaar voor om te feesten. Heb haar met een temp van 40,3 en flink van slag op bed gelegd. Hopen maar dat ze zich morgen goed voelt.
    Ik ga mn vaatwasser maar s uitruimen. doe ik ook nog s wat nuttigs met dat logge lijf

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sann jeetje meis! Bloedverlies doe aub rustig aan.
    Wat sneu dat Ivy ziek is (Tygo ook op zijn feestje) maar de kleintjes knappen ook snel weer op.

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik bemoei me er verder ook niet mee. heb alleen tegen me pa gezegd dat ik dat opgevangen had. wat hij er dan mee doet moet ie zelf weten. soms denk ik wel eens van hoop dat het een keer gewoon flink fout gaat, niet in de zin dat we een begrafenis moeten gaan regelen maar toch net even iets erger als erg zeg maar in de hoop dat hij dan doorkrijgt waar hij mee bezig is (al denk ik niet dat het ooit door gaat dringen bij hem). het zal of helemaal fout gaan of we hebben over een paar jaar geen contact meer met hem dat hij het huis uitgezet is

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nou nuttig, je moet lekker gaan rusten!
    alvast gefeliciteerd met ivy!

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik ga richting bed. morgen familie dag van leon zijn familie.
    Voor alle kindjes die morgen jarig zijn over de verjaardag vieren een hele fijne dag gewenst!

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik ga ook...
    Slaap lkkr!

Fijne dag morgen!

10. ik zal ff aan mijn schoonzusje vragen.. heb hier ook fruit en een eitje en brood idd enz.

11. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi dames

Hoe is het hier?

Sann schrikken hoor bloedverlies. Gelukkig was je bmh nog gesloten.

Sila lief van Hugh dat hij nu ziet dat je t allemaal ff niet meer trekt!

Hier een lekker nachtje gehad. Nu maar ff douchen want dan kan ik gaan beginnen met de voorbereidingen voor vanmiddag. Heb ondertussen wel veel afzeggingen waarvan ik baal (omdat ze in het begin hebben laten weten wél te komen). En dan gister ook nog mijn zus of ze VOOR 12 uur kan komen of NA 16 uur. Terwijl het feestje van 13 tot 17 duurt:( Omdat mijn neefje in de middag slaapt. Nu maakt ze een beetje van haar probleem ons probleem denk ik dan ;)(kan mij niet herinneren dat ik ook gevraagd heb aan iemand om buiten de feesttijden te komen omdat Indi anders slaapt, dan haal ik haar gewoon of wat eerder uit bed of ik leg haar er wat later in) Heb dus maar gezegd dat ze na 4en moeten komen....Maar dan zit je weer met eten want aangezien ze een uur weg wonen zullen ze wel mee willen blijven eten (waar ik dus eigenlijk niet op gerekend had :) Dus dan moet ik nog maar extra boodschappen doen). Maar nu sprak ik me zus net en ze zegt ze ''Nou veel plezier vandaag'' Uhhhh kom je niet dan??? ''Nee ik weet het nog niet''. Nu snap ik wel dat ze misschien geen zin heeft (is 38 wkn zwanger) maar ja vind het wel vervelend dat ik mij probeer aan te passen en dat zei dan zo doet. ;)

Verder van veel mensen nog steeds geen reactie gehad dus ben benieuwd.....

12. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    joost en ivy van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!

13. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    even 2 pictures van de taart. Hij was echt super gaaf!! en lekker :)

14. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    en justin was gek van de nemo!!

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee hoor, ben 1x thuis geweest tussendoor om Sven van kamp op te halen.;)
    Verder alleen maar op de camping geweest.:)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is oud Hollands snoep uit mijn moeders en oma's tijd.:D

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gave taart zeg!
    Heeft iemand die van het forum gemaakt?:)

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lieve Ivy van harte met je 2e verjaardag!:)

19. Ivy, gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

Fijne dag vandaag met iedereen waar je van houdt! :D

20. balen van de afzeggingen, maarehh... je zus, is die niet bezig dan, dat ze het zo probeert te verbergen? :D

heel veel plezier iig!

Deel Deze Pagina