Juli 2008 mama's (deel 8!)

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    nou gister geen prbleem ook niet met naar bed doen, maar nu....
    hij is nu al een minuut stil...miss geeft hij het op!! :D

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Indi is hier ook wakker..Die zeurt de laatste tijd de hele tijd over ''Pijn, mama'' Als ik vraag waar kan ze het niet aangeven. Groeipijnen? Misschien wel een blaasontsteking(haar plasluiers stinken echt gigantisch). Ik neem morgen wel even wat urine van haar mee naar mijn werk om te kijken of er wat in zit...

3. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ha! hij slaapt!

4. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    oei, ee blaasontsteking zou dan goed kunnen. zeer als ze wel goed drinkt. want als ze weinig drinkt en weinig plast stinkt het ook meer.
    groeipijn zu ook kunnen denk ik.
    justin kan het ook nooit aangeven maar dat is denk ik de leeftijd. ze snappen het nog niet zo goed wat het is en waar het dan zit.

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    en is ie lekker gaan slapen ;).

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    zie je wel :D

7. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    zo kinderachtige he!! zit blik op de weg te kijken en er krijgt iemand en bekeruing van 180 euro voor een lekker uitlaat!! pfff had die kerel persoonlijk op zijn bek geslagen denk ik!! (ging wel aan vooraf dat hij een biertje vast had achter het stuur, maar het blaasapp gad een "prima" aan, agentje was gewoon gefrustreerd denk ik;))

8. thanx voor de reacties..

kwebbels, ook erg bedankt voor je pb. ik zal eens kijken wat ik er mee ga doen.. jij hebt trouwens ook spiraal laten verwijderen he? deed dat pijn?

9. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    wel naar hoor als ze zo in slaap vallen :(
    dennis zei al: vind het zo vervelend als hij dan ineens zo stil is. dus was maar even gaan luisteren voor ons eigen gemoedsrust!! :D

10. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ga nog maar even de zooi opruimen hier. fijne avond nog meiden en hopelijk een goede nachtrust allemaal!! ;)

11. kwebbels

KK heb ook mijn spiraal laten verwijderen, deed niet echt pijn. Het is niet prettig maar pijnlijk is het niet.

12. kwebbels

Nou ladies ik ben er weer vandoor! FIjne avond en tot van de week..

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo vaatwasser weer uitgeruimd, nu nog even de duplo brandweerauto in elkaar zetten...

14. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    shit man!! ik dacht dat hij sliep!!! dus ik loop zijn kamertje op om de luieremmer te pakken beweegt hij ineens! dus ik stokstijf stil en jahoor: mama!! dus weg gerent zo ongeveer en stil gehouden, heeft nog 1x mama geroepen en nu weer stil.
    oeffff.....!!

15. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    dat was het eigenlijk!! fijne avond!! (nog een keer :D)

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijne avond Ling!!

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo....brandweerauto zit ook in elkaar! :D

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ga er ook vandoor....nog even de website updaten en dan lekker slapen! Tot morgen!

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ff zien wat ik onthouden heb hoor

@Ling; wat een gave taart zeg!!!!!
    @Ramoontje: jullie hebben ook een leuke dag gehad zie ik. Leuke foto's
    @Kwebbels: wat balen joh dat de helft niet op kwam dagen. Vind ik echt aso van mensen om op het laatrst af te bellen. Raar cadeau voor een kind van 2 een envelopje met geld voor oorbellen.
    @KK: jeetje meid, dat klinkt helemaal neit leuk zoals het loopt bij jullie. Ik denk net als de anderen dat jullie er eens goed over meoten praten want zo kan het niet. En zeker nis tegen je zin doen idd, dan gaan de verhoudingen helemaal scheef. Ik heb ook mn spiraal laten verwjderen en vond het niet pijnlijk.

Ships, verder weet ik eht neit meer. sorry hoor.
    Wij hebben ook een leuke dag gehad. Ivy was nog steeds flink koortsig helaas dus wel erg hangerig en moe dus heeft het overgrote deel van haar verjaardag slapend door gebracht maar het andere deel heeft ze zich toch ook nog wel vermaakt.
    Ben nu zelf wel total loss zeg,

20. Zo, goedemorgen...

Thanx all voor de reacties..

Hier wel goede nacht gehad.. Esmée was 2 keer wakker en Mau 1 keer.. Esmée werd van mij wakker geloof ik, want ik draaide om en stootte toen tegen het nachtkastje.. Ach ja.. Ze slaapt nu trouwens nog steeds :D Snap er niks van... Ach ja, zal het wel nodig hebben.
    Vandaag van 12-18 werken.. Meiden om 10.30 wegbrengen. Dan thuis ff lekker douchen ofzo en ff was opvouwen en dan richting werk fietsen. Vanavond lekker rustig avondje hoop ik

Deel Deze Pagina