Juli 2008 mama's (deel 8!)

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Yep! :D

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier is de zin ook ver te zoeken maar Niels die weet dat en wil niet eens seks als ik er geen zin in heb.
    Hij wil het alleen als ik het ook wil omdat hij alleen samen wil genieten en niet om zijn kwakkie maar kwijt te zijn.

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

KK: lastige situatie zeg! Maar inderdaad zoals de andere meiden al zeggen: ik zou niet intiem gaan doen om maar van het probleem af te zijn, daar wordt jij en hij ook niet gelukkiger van. Jullie hebben natuurlijk best een heftige tijd achter de rug. Dus misschien inderdaad eens lekker samen een weekendje weg ofzo. Dikke knuffel in ieder geval!!!!
    Essie: fijn dat jullie vakantie zo geslaagd was. Lastig dat Merel zo aan Bas hangt, kan me voorstellen dat dat voor jou niet leuk is. Maar ik denk inderdaad dat het maar een fase is. Fijn dat ze zo goed slaapt op haar nieuwe bed en dat het met de zwangerschap allemaal goed gaat! Wij vieren ook woensdag het feest van Arinde!!!
    Ramoontje: het feest van Joost zag er geslaagd uit!!!
    Kwebbels: jammer dat het feest niet zo naar je zin was. Kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent als er zoveel mensen opeens afbellen. Maar gelukkig heeft Indi er wel van genoten!
    Ling: wat een supergave taart van Justin!!!
    Sann: fijn dat Ivy haar verjaardag ook leuk was, maar balen dat ze nog ziek is. Hopelijk knapt ze snel weer op!

Hier vanmorgen weer naar de VK geweest. Weer helemaal goedgekeurd en een mooi hartje horen kloppen. Ook gelijk een afspraak voor 20-weken echo gemaakt: 18 augustus.
    Verder met Arinde de week- en verjaardagsbooschappen gedaan en alvast de taart gebakken voor haar verjaardag. Vanavond of morgen ga ik proberen de taart met marsepein te versieren. Ben benieuwd.
    Ga me nu maar eens buigen over de vakantiestrijk....:(;)

4. yummie :D
    Hee had ik jou al bedankt voor je kaartje? Volgens mij niet. Maar dank je wel. Mees heeft er bijna de hele middag mee rond gelopen.
    :D Isse van mij!

En de foto's mail me die maar als je tijd hebt, dan maak ik een mooie banner voor je. heb nog wat stoere jongens kitjes :)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar is dit een tussendoor gesprekje op het moment dat er iets speelt of gaan jullie er dan echt voor zitten zonder dat er iets voorgevallen is.

Anders schrijf je hem eens een brief waar je al je gevoel in kwijt kan.
    Dan kan hij je ook niet onderbreken.
    Leg dan in die brief uit wat het met jou doet en waar je bang voor bent als dit nog lang zo door gaat.

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oh....Pat weet het inmiddels ook hoor, maar stiekem probeert ie dan toch nog altijd effe te "zeuren" of ik echt geen zin heb en of ik het wel zeker weet....;)

7. Zo denkt mijn man er ook over :)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat ga je volgend jaar vast anders aanpakken.;)
    Mooi dat Indi er niet veel van mee had gekregen.:)

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Eens zien of ik wat leuke foto's eruit kan halen ;).

Graag gedaan voor het kaartje! En Mees had helemaal gelijk, die "isse van hem" :D :D :D.

10. Fijn dat je weer door de APK bent :) en sterkte met je strijkwerk....iieeeuuuwww.. ik benijd je niet! Ik haat strijken! :D

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Over kaartje gesproken: Senn, bedankt voor jullie verjaardagskaartje voor Joost!!!

12. :D:D

Als je ook leuke foto's hebt waar ze helemaal op staan kan ook, dan maak ik er een tube van.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Groeipijnen zijn toch vaak 's nachts?;)

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    't Was idd een geslaagd feestje!

Fijn dat alles goed was bij de VK....en succes met strijken!

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik zal eens zien.... *duikt meteen in 't fotoarchief*

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ben dan weliswaar niet kwebbels maar ik heb er nauwelijks iets van gevoeld.
    Een tampon verwijderen heb ik meer last van.;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat jullie ondanks de hitte toch nog van de vakantie hebben genoten.:)
    Die kamer uitruimen was vast nog de grootste klus als ik me voor de geest haal hoe vol die stond.:$:p

Heb je wel een foto gemaakt van de traktaties?

En heb helaas geen tips m.b.t. Merel want heb het bij die van mij nooit bij de hand gehad.:)

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    hmmmm, heb allemaal foto's waar ze dan weer net niet helemaal op staan (dan ontbreekt er een voetje ofzo) ;)

(en ik ben in de tussentijd ook joost nog aan 't helpen met het eten van een stuk taart, hahaha)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kom je lekker hier naar de camping, is alleen wel iets verder weg.:p

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier ook een met verhoging.
    Om 16.20 weer een afspraak bij de ha hier staan want we vermoeden weer eens een oorontsteking.

En omdat Karsten niet mag zwemmen vanwege zijn oren hebben we een pierebadje voor hem gekocht en daar zit hij nu heerlijk in te spelen in de schaduw.:D

Ik ga zo eens googelen op een "luie tong" want daar werd ik hier op de camping door de overburen op gewezen en dat dat misschien de reden is dat hij bepaalde klanken niet kan vormen en dus niet kan zeggen.
    We nemen het ook maar gelijk mee naar de KNO arts en de ka.

Deel Deze Pagina